Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printer canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• printer canon

Beste,
    ben op zoek naar een printer voor afdrukken 13x18 en 24x30,heb van verschillende printers een foto laten afdrukken bij canon,heeft er iemand ervaring met printers van canon en zo ja,welke zouden jullie mij aanraden
    Gr Herwig

Re: printer canon

Dit staat niet echt op zijn plaats in het forum over "Showcase Mensen en Modellen" dacht ik zo!
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Ik denk dat je je vraag in het verkeerde deel van het forum gepost hebt, je zou beter eens kijken bij Accessoires je vindt daar verschillende draadjes over printers.

Kijk eens naar Welke fotoprinter?

Comment

:d:d:d

Comment

Topic verplaatst.

Comment

Heb zelf de IP4500 en daar er een lade is onderaan voor papier
            waar ik mijn 10x15 ingeplaatst heb hoef ik niet steeds de achterste lade te verplaatsen voor de kleintjes.
            Gebruik enkel bij de achterste lade de A4 formaten en voor de cassete de kleintjes
            En werkt perfect als ik niet vergeet even de schakelaar om te zetten
            Wat in het begin effe moeilijk was omdat ik dat steevast vergat om te schakelen tussen cassete en achterste lade.
            De nieuwe IP4600 is nu ook al uit en weet niet of deze ook een cassete heeft onderaan?
            Druk regelmatig foto's af en deze heeft mij nog niet teleurgesteld

Comment

24 x 30 zal je niet op een A4 printer kunnen maken. De maximum breedte is 210mm.
              Je hebt dan een A3 printer nodig.

Ik zou je een tweedehands IP4000 of IP5000 aanraden. Zelfde afdrukkwaliteit als de nieuwe modellen, maar werken nog met chiploze cassettes.
              Als de afdrukken niet in volle daglicht moeten hangen dan kan je compatibele patronen gebruiken van 0.5€ in plaats van de originele die 12€ kosten.
              Met 1 set kleurpatronen (geel+magenta+cyaan+fotozwart) kan je ongeveer 25 A4 afdrukken maken op hoogste kwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                Heb zelf de IP4500 en daar er een lade is onderaan voor papier
                waar ik mijn 10x15 ingeplaatst heb hoef ik niet steeds de achterste lade te verplaatsen voor de kleintjes.
                Gebruik enkel bij de achterste lade de A4 formaten en voor de cassete de kleintjes
                En werkt perfect als ik niet vergeet even de schakelaar om te zetten
                Wat in het begin effe moeilijk was omdat ik dat steevast vergat om te schakelen tussen cassete en achterste lade.
                De nieuwe IP4600 is nu ook al uit en weet niet of deze ook een cassete heeft onderaan?
                Druk regelmatig foto's af en deze heeft mij nog niet teleurgesteld
                Heb deze ook en ben er zeer tevreden van. Reken maar uit. Nieuwprijs +/- 100 euro, geleverd met 5 VOLLE inktcardridges. Nieuwe patronen aan +/- 12 euro per stuk. Je printer kost dus eigenlijk een 40 euro.
                De 4600 is identiek dezelfde als de 4500, enkel de inktcardridges zijn andes (lees: kleiner mar kosten evenveel).
                Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Working...
                X