Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief Benro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Statief Benro

Ik kan momenteel een Benro statief verkrijgen aan een lagere prijs dan in BE, maar ik vind vrij weinig info over deze statieven...
    Ik heb de keuze uit volgende statieven :
    - Benro A056
    - Benro A250ex
    - Benro A500ex

Ik las echter op dit forum zowel enorm positieve als (enorm) negatieve beoordelingen over Benro... Helaas weinig/geen info over de specifieke types die ik hier post

Waar de meesten het blijkbaar wel over eens waren is het feit dat ik best geen ballhead van Benro koop... (ik zou dan ook een goedkope Manfrotto erbij kopen)

Vandaar mijn vraag naar jullie toe:
    Is Benro kwalitatief materiaal (voor een amateurfotograaf), en met welke van de 3 ben ik het beste af?

Alvast bedankt !
    Last edited by brechtvm; 6 februari 2009, 07:46.
    Canon EOS-450D | Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS | Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II | Canon EF-S 55-250 f/4-5.6 IS | Canon EF-S 70-200 f/2.8 IS USM | EF 50 f/1.8 II | Speedlite 430EX

Re: Statief Benro

Ik heb de Benro A-550EX + BH-1 Tripod Package Special Offer! gekocht bij shamino123 op ebay gekocht voor $149.90 + gratis verzending

link: http://cgi.benl.ebay.be/New-Benro-A-...QQcmdZViewItem

Er is een mooie draagtas bij met riem.
    Voor deze prijs is dit een uitstekende statief, zeker voor een beginner zoals u en ik.
    Levertijd was bij mij 3.5 weken, ik had enkel de pech dat hij werd doorgelicht bij de douane waarvoor ik 10 euro boest betalen.
    Ik heb hem nu 2 weken getest en hij valt 100% mee.

Een aanrader!
    Aan iedereen die me voor '08 de beste wensen heeft gestuurd: dat heeft tot nu toe geen bal geholpen. Stuur me voor '09 aub gewoon geld, mazout, diesel of maaltijdcheques

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechtvm Bekijk bericht

Ik las echter op dit forum zowel enorm positieve als (enorm) negatieve beoordelingen over Benro... Helaas weinig/geen info over de specifieke types die ik hier post

Waar de meesten het blijkbaar wel over eens waren is het feit dat ik best geen ballhead van Benro koop... (ik zou dan ook een goedkope Manfrotto erbij kopen)

't is simpel... zij die positief zijn, zijn diegenen met ervaring... die hebben er één...
      zij die negatief zijn hebben er geen en luisteren naar de geruchten...

ik heb een carbon benro sinds enkele jaren met een benro ballhead, en 't is een heel goede combinatie!! rots vast en betrouwbaar...

laat je niet misleiden door de mensen zonder ervaring...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ik ben het helemaal met o_racle eens, heb al een tijdje een C-357 en het is een waanzinnig sterk, stabiel én licht statief!!
        Nikon D300/D200, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8 VR, Converter TC-17E

Comment

Working...
        X