Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding eos 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• handleiding eos 400D

Hi,

Ik ben een beginner in de fotografie en heb in december een Canon Eos 400D aangeschaft. Klein probleempje: de handleiding is in het Frans. Ik ken de taal wel een beetje, maar niet voldoende om de technische dingen te begrijpen.
    Zou er iemand mij aan een Nederlandstalige versie kunnen helpen? Ik heb er online gevonden, maar heb liever een papieren versie. Ik zal de persoon die er mij eentje wil geven wel vergoeden, je krijgt zelf een Franstalige versie in ruil als je wil
    Mvg,
    Loes_M

Re: handleiding eos 400D

Een papieren versie kan je hier bestellen: http://www.etbass.nl/partsportal/pro...sp?id=15801000
    Mvg Tim

Comment

heb je PM gestuurd...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

kijk eens op de volgende link, daar vind je heel veel handleidingen, in het nederlands

Gebruik de gratis zoekmachine voor handleidingen, er zijn meer dan 1.000.000 handleidingen beschikbaar die u allemaal gratis kunt lezen, printen of downloaden

succes

Comment

Het is goed dat men je helpt (men heeft mij destijds ook geholpen met iets dat ik zocht), maar weet wel dat je het eigenlijk niet eens mag vragen hier: KLIK
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Het is goed dat men je helpt (men heeft mij destijds ook geholpen met iets dat ik zocht), maar weet wel dat je het eigenlijk niet eens mag vragen hier: KLIK
            Ja, maar het is al langs een mod gegaan in #2 en dan mag het.

Comment

De Mod verwijst wel naar de officiële weg, niet?
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Als je ze al online hebt gevonden, dan kan je ze toch printen?

Wil je een origineel Canon boekje, dan zal je het moeten bestellen tegen de "Canon-prijs".
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

boek van christian haasz
                  specifiek voor verschillende toestellen, ben er heel tevreden over
                  wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

Comment

Bedankt allemaal!!
                    Ik heb een prachtig boek van mijn vader gekregen over digitale fotografie, maar dat gaat vooral over compact toestellen. Maar er staan super veel tips in over compositie enzo (ik doe toch lekker mijn eigen zin), dus voorbeelden te over nu.
                    Weet ik nog altijd niet hoe ik mijn toestel ten volle kan benutten. Ik denk dat ik dat maar via de site van Canon ga kijken voor een origineel exemplaar.

@ Hans Swolf: thanks!
                    Mvg,
                    Loes_M

Comment

Dieter1080 geeft het hierboven al aan, maar ik zal je de links bezorgen.
                      Christian Haasz heeft voor de meest populaire dSLRs specifieke boeken geschreven, die naast de eigenlijke handleiding, onmisbare hulp kunnen bieden.
                      Zo is er een naslagwerk, en een pocketuitgave. Ik denk niet dat het nodig is om beide te hebben, want ik vermoed dat ze elkaar wat overlappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Dieter1080 geeft het hierboven al aan, maar ik zal je de links bezorgen.
                        Christian Haasz heeft voor de meest populaire dSLRs specifieke boeken geschreven, die naast de eigenlijke handleiding, onmisbare hulp kunnen bieden.
                        Zo is er een naslagwerk, en een pocketuitgave. Ik denk niet dat het nodig is om beide te hebben, want ik vermoed dat ze elkaar wat overlappen.
                        inderdaad... zo heb ik er ook nog eentje liggen dat ik wel wil verkopen vermits ik ondertussen een andere body heb gekocht.
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

Comment

Die boeken heb ik ook al zien liggen. Ik wou de pocketversie gaan halen in de lokale Standaard Boekhandel, maar was tijdelijk uit stock. Even wachten, dus.

@ Hans Swolfs: heb een PB gestuurd.
                          Mvg,
                          Loes_M

Comment

Working...
                          X