Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Pro9000 "VISTA" setup cd-rom gezocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Pro9000 "VISTA" setup cd-rom gezocht!

Ik heb recent de Canon Pro9000 printer gekocht
    De setup cd-rom (versie 1.1) die in de doos zat bevat enkel de drivers en software tot windows XP.
    De canon selfhelp website laat weten dat de setup cd-rom versie 2.0 of hoger de correcte software bevat om de printer naadloos aan te sluiten op Vista
    Ik heb reeds alle download links die ik kreeg voorgeschoteld op de canonsite op mijn laptop staan.. hierbij blijkt dat de gedownloade software enkel de driver en EASY-PHOTOPRINT software bevat .. maar ik moet de software hebben van EASY-PRINT PRO hebben .via google heb ik dan wel nog een link gevonden ..en uitgetest maar de eerste poging om de bestanden te openen resulteerde in een popup met de vraag met welk programma ik de xxx.DMG file wil openen.
    Ik heb hier geen goed gevoel meer bij.. dus tracht ik via deze weg een betere oplossing te bekomen..
    LIEFST zou ik de setup cd-rom versie 2.0 of hoger kunnen gebruiken ..of kopiëren van een persoon die deze in zijn bezit heeft

Ik heb de meegeleverde cd-rom wel reeds op een "oudere laptop met XP" geinstalleerd..de resultaten van de prints zijn verbluffend.. alsook het gebruiksgemak van de Easy-PhotoPrint PRO

Hopend op een positieve uitkomst.. groet ik
    Danny Binard
    0475 444 588
    danny.binard@gmail.com

Re: Canon Pro9000 "VISTA" setup cd-rom gezocht!

U zal het vast al geprobeerd hebben, maar toch...

via Canon USA kom ik op :

Easy-PhotoPrint Pro Ver. 1.6.0 (Windows Vista/Vista64/XP/2000)
    eppprowin160en.exe 1.6.0 3.39 MB 12/26/2008
    Easy-PhotoPrint EX Ver.2.0.2 (Windows Vista/Vista64/XP/2000)
    eppexwin202en.exe 2.0.2 38.54 MB 10/24/2008

Blijkbaar is de PRO versie enkel tot 1.6. Kunt U eens nagaan in de help/about van de geinstalleerde versie op uw XP systeem welke versie er staat?

gr,
    Kristof

Comment

thx.. ik heb eerst alle vorige pogingen gewist van de harde schijf.. nu 'welliswaar' met mondjesmaat..de download gestart via de USA link die je opgaf..(24 a 25 kb/s)
      HARTELIJK dank alvast om even de tijd te nemen voor het opzoeken

De amerikaanse versie is toch wel een stuk overzichtelijker.. via canon.be gaat het er toch anders uitzien..

Hopelijk krijg ik alles nu perfect geinstalleerd..zoals het hoort

thx again

Comment

Ok ..alles netjes onder Vista geinstalleerd..
        Maar ik hoop nog steeds stilletjes op een setup cd-rom versie 2.0 of hoger met de NEDERLANDSE weergave van alle programma's
        ik heb deze bij Art&Craft(waar ik het toestel kocht) aangevraagd..
        ik hoop dan ook een positief gevolg aan te krijgen.. after all.. de prijs was niet van de laagste..maar ook ik ben van het principe dat "dienst na verkoop" soms mee in de (hogere) prijs zit.

bvb de "handleiding voor fotografische toepassingen,easy-photoPrint Pro.
        Niet dat engels een groot probleem is.. maar het zal toch net dat ietsje vlotter verlopen in het nederlands!

thx again..

Comment

easy-photoPrint Pro is enkel beschikbaar in het Engels:

6. Easy-PhotoPrint Pro for Windows (1.6.0)

This product is a plug-in for Adobe Photoshop CS~CS4 and Canon Digital Photo Professional. With Easy-PhotoPrint Pro, you can print photos easily in various styles, including borderless full-page, index, monochrome, and Adobe RGB mode.

Compatibility:
          Operating system(s): Windows 2000 SP4, Windows Vista, Windows XP
          Language(s): English

gevonden op: http://software.canon-europe.com/products/0010391.asp

Daar kunt u uw OS + Taal (ook NL) en selecteren en men krijgt een overzicht welke software er beschikbaar is.

gr,
          Kristof

Comment

Working...
          X