Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

580exII Voetje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 580exII Voetje

Heeft er iemand een idee hoe ik aan die voetjes kan geraken die bij de flitsen zitten??
    of iemand misschien die ze niet gebruikt die ze weg wilt?

Blijkbaar zijn deze niet appart verkrijgbaar?
    www.captured.be - Party & Events Log

Re: 580exII Voetje

Oorspronkelijk geplaatst door Photonees Bekijk bericht
    Heeft er iemand een idee hoe ik aan die voetjes kan geraken die bij de flitsen zitten??
    of iemand misschien die ze niet gebruikt die ze weg wilt?

Blijkbaar zijn deze niet appart verkrijgbaar?
    Ik veronderstel dat ze als 'part' te bestellen zijn via ETB want ze staan gewoon op hun site :
    STAND, FLASH Productcode: CY2-1375-000 (dit is wel voor de 580EX I, maar die voetjes zullen wel altijd passen zeker ?) te vinden op deze pagina : etbass - partsportal

Het is wel €7.44 ex btw, dus niet echt goedkoop, maar dat zijn we van Canon gewoon hé

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ja ...ken je evengoed of beter kiezen voor een bevesting van Manfroto, die kan je gelijk op een statiefje plaatsen, zijn beter goedkoper en handiger. Ik zelf gebruik de voetjes nooit, maar wil ze ook niet verkopen omdat, als ik ooit mijn twee 580 EX flitsen verkoop het doosje compleet moet zijn.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Ja ...ken je evengoed of beter kiezen voor een bevesting van Manfroto, die kan je gelijk op een statiefje plaatsen, zijn beter goedkoper en handiger. Ik zelf gebruik de voetjes nooit, maar wil ze ook niet verkopen omdat, als ik ooit mijn twee 580 EX flitsen verkoop het doosje compleet moet zijn.

MVG, Jeff
        De voetjes van Canon hebben ook een schroefdraad onderaan zodat ze rechtstreeks op een lampstatief kunnen, heb dat zo gebruikt tot mijn swivels binnen waren

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
        X