Re: Maha Powerex: MH-C9000 of MH-C800S
Naar aanleiding van dit topic heb ik mij ook zo'n Memorex Pro1 Geniux (aka Maha MH-C9000) aangeschaft.
Voor wie ook nog op zoek is : de mijne vond ik bij Mediamarkt. Ik heb 'em wel moeten vragen aan de verantwoordelijke, want de Pro1 Geniux lag niet in de rekken.
Het is wel eventjes schrikken - als je niets van electriciteit kent - als je de handleiding leest : het is voor een leek niet echt eenvoudig en het heeft me een paar uurtjes 'googelen' gekost om een en ander op een rijtje te zetten. Ik heb het nog niet helemaal door, maar ik ben voldoende op weg om enkele oudere batterijen nieuw leven in te kunnen blazen...
BATTERIJEN GP 2500
Enkele jaren oud, zeker meer dan een jaar ongebruikt in de kast.
Altijd opgeladen met zo'n supersnelle en hitte producerende GP Power lader !!!
"BREAK IN" modus gebruikt (batterijen langer dan 3 maanden ongebruikt) :
BAT1 = 2012 mAh, 1,40 Volt
BAT2 = 1938 mAh, 1,39 Volt
BAT3 = 2017 mAh, 1,40 Volt
BAT4 = 1928 mAh, 1,40 Volt
Er zijn dus wat verschillen in mAh (bijna 100 mAh), maar dit setje is nog bruikbaar ?
Greetz, Kariboe
Naar aanleiding van dit topic heb ik mij ook zo'n Memorex Pro1 Geniux (aka Maha MH-C9000) aangeschaft.
Voor wie ook nog op zoek is : de mijne vond ik bij Mediamarkt. Ik heb 'em wel moeten vragen aan de verantwoordelijke, want de Pro1 Geniux lag niet in de rekken.
Het is wel eventjes schrikken - als je niets van electriciteit kent - als je de handleiding leest : het is voor een leek niet echt eenvoudig en het heeft me een paar uurtjes 'googelen' gekost om een en ander op een rijtje te zetten. Ik heb het nog niet helemaal door, maar ik ben voldoende op weg om enkele oudere batterijen nieuw leven in te kunnen blazen...
BATTERIJEN GP 2500
Enkele jaren oud, zeker meer dan een jaar ongebruikt in de kast.
Altijd opgeladen met zo'n supersnelle en hitte producerende GP Power lader !!!
"BREAK IN" modus gebruikt (batterijen langer dan 3 maanden ongebruikt) :
BAT1 = 2012 mAh, 1,40 Volt
BAT2 = 1938 mAh, 1,39 Volt
BAT3 = 2017 mAh, 1,40 Volt
BAT4 = 1928 mAh, 1,40 Volt
Er zijn dus wat verschillen in mAh (bijna 100 mAh), maar dit setje is nog bruikbaar ?
Greetz, Kariboe
Comment