Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Remote kabel voor Sony.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Remote kabel voor Sony.

Een klein vraagje:

Een "remote cable" voor een analoge Minolta (Dynax serie) zou die ook werken op een digitale camera (Sony a100 of a700) ?
    Het juiste type van deze kabel weet ik niet. Het was immers een impuls-aankoopje op E-bay .
    Binnen een paar dagen weet ik zelf wel het antwoord op deze vraag, daar niet van hoor, ik kan alleen zo lang niet wachten .

Re: Remote kabel voor Sony.

Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
    Een klein vraagje:

Een "remote cable" voor een analoge Minolta (Dynax serie) zou die ook werken op een digitale camera (Sony a100 of a700) ?
    Het juiste type van deze kabel weet ik niet. Het was immers een impuls-aankoopje op E-bay .
    Binnen een paar dagen weet ik zelf wel het antwoord op deze vraag, daar niet van hoor, ik kan alleen zo lang niet wachten .
    Ben jij het dan die de kabel gisteren hebt weggekaapt @ 2.5 euro ?

De RC1000S en de RC1000L werken op alle Minolta en Sony SLR en DSLR.

Je hebt dus een zeer goede deal gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
      Ben jij het dan die de kabel gisteren hebt weggekaapt @ 2.5 euro ?

De RC1000S en de RC1000L werken op alle Minolta en Sony SLR en DSLR.

Je hebt dus een zeer goede deal gemaakt.
      Héhéhé, yep, dat was ik .
      Was jij dan toevallig diegene die er het gigantische startbedrag van 1 euro had op geboden? LOL.

Blij om te horen dat die kabel ook op mijn a700 zal werken. Ik begon eraan te twijfelen door die lage prijs.

Maar ik heb de kabel nog niet hoor. De betaling is wel al gedaan maar de verkoper laat totaal niks van zich horen .
      Misschien beseft hij ook dat de kabel aan een (te) zacht prijsje is weggekaapt.

Comment

even een vraagje, van waaruit handelt jullie verkoper? Ik was net even aan het neuzen op ebay, en ofwel komt het van Malaysië of van UK (en de verkoper heeft geen andere veilingen). Is dat wel te betrouwen :s
        Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D-lete Bekijk bericht
          Héhéhé, yep, dat was ik .
          Was jij dan toevallig diegene die er het gigantische startbedrag van 1 euro had op geboden? LOL.

Blij om te horen dat die kabel ook op mijn a700 zal werken. Ik begon eraan te twijfelen door die lage prijs.

Maar ik heb de kabel nog niet hoor. De betaling is wel al gedaan maar de verkoper laat totaal niks van zich horen .
          Misschien beseft hij ook dat de kabel aan een (te) zacht prijsje is weggekaapt.
          idd, maar ik was in het buitenland en had na mijn eerste bod geen internet meer ter beschikking. Ik heb zelf al een korte en een lange kabel.
          Normaal gaan die kabeltjes 20 tot 25€.
          Verkoper was misschien ingesneeuwd en kon niet naar de post gaan. Nu het dooit heb je misschien een kans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dummy Bekijk bericht
            even een vraagje, van waaruit handelt jullie verkoper? Ik was net even aan het neuzen op ebay, en ofwel komt het van Malaysië of van UK (en de verkoper heeft geen andere veilingen). Is dat wel te betrouwen :s
            Nee, van Wezembeek-Oppem.

Als je dit leest Joeri: ik heb zelfs je telefoonnummer en je adres, stuur die kabel dus maar snel op. Grrrrrrrrr.

.

Comment

idd, maar ik was in het buitenland en had na mijn eerste bod geen internet meer ter beschikking. Ik heb zelf al een korte en een lange kabel.
              Normaal gaan die kabeltjes 20 tot 25€.
              Verkoper was misschien ingesneeuwd en kon niet naar de post gaan. Nu het dooit heb je misschien een kans.

Hahaha, gierigaard. Eén eurootje inzetten. LOL.
              En mijn maximum was maar 3,50 Euro.

Comment

op de advertentie staat toch Dilbeek ? Waarschijnlijk moet hij na elke Ebay-verkoop verhuizen .
                Btw, mijn bod was 2.5€ maar omdat ik de eerste bieder was kwam er maar 1€ op.
                Het kabeltje is je gegund hoor. Veel plezier ermee.
                Last edited by notex; 12 januari 2009, 20:27.

Comment

op de advertentie staat toch Dilbeek ? Waarschijnlijk moet hij na elke Ebay-verkoop verhuizen .
                  Btw, mijn bod was 2.5€ maar omdat ik de eerste bieder was kwam er maar 1€ op.
                  Het kabeltje is je gegund hoor. Veel plezier ermee.
                  Tiens dat is raar, op de E-bay-informatie (om de overschrijving te doen) stond Wezembeek-Oppem.
                  En ik heb hem gevonden op "Koopjeskrant.be" en daar is hij van Itterbeek.

(Nu is het aan Notex om te lachen denk ik ).

Comment

Working...
                  X