Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwalbums

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwalbums

Helaas zie je steeds minder de bekende Henzo Albums als de Lonzo en Basicline verdwijden.

Zelf ben ik op zoek naar alternatieven van deze albums en ben ik benieuwd of iemand nog een leverancier kent die trouwalbums verkoopt. Het gaat dus NIET om digitale albums, maar gewone professionele albums.

Verka ken ik al en volgens mij is dat nog maar 1 van de weinigen in Nederland...

Buitenlandse bedrijven mogen ook.
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Re: Trouwalbums

hoi,

ik veronderstel dat er nog wel meer moeten te vinden zijn, daar er op de photokina een hele hal voorzien was met albums en kadertjes.
    Kijk eens op hun site of je daar nog fabrikanten kent, en zoek eventueel een verdeler in nederland of belgië

mvg
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
      Helaas zie je steeds minder de bekende Henzo Albums als de Lonzo en Basicline verdwijden.

Zelf ben ik op zoek naar alternatieven van deze albums en ben ik benieuwd of iemand nog een leverancier kent die trouwalbums verkoopt. Het gaat dus NIET om digitale albums, maar gewone professionele albums.

Verka ken ik al en volgens mij is dat nog maar 1 van de weinigen in Nederland...

Vraag maar na in de winkel(s), Henzo staat bekent als een heel slechte leverancier, en dit is geen grap
      Daar ik ook regelmatig eens een fotoalbum nodig heb voor diverse redenene, maar meestal voor een trouw.
      Ik heb al regelmatig de bevestiging gekregen dat ze slecht leveren , en er zelfs iemand bij is die niets meer wilt van hen .
      Groeten ,

Rohnny
      Groeten , VDSDigit@l

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht

Kijk eens op www.trouwalbums.com

suc6

Comment

Ga eens bij de gewone fotohandel kijken. Als dat iemand is die zelf reportages maakt vind je daar wat je nodig hebt. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Comment

Hey,

Kijk ook eens bij www.positiv.be

Leverancier van kartonage en albums.

Je moet wel een btw-nummer hebben om daar te kunnen bestellen.

Succes.
            CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Working...
            X