Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon sb 600 speedlight

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon sb 600 speedlight

Heeft er iemand enig idee wat de nikon- flitser sb600 speedlight bij mediamarkt Hasselt kost ? Langs de telefoon geven ze geen prijzen en hij wordt niet meer besteld vermits iedereen een sb 900 wilt (zeggen ze in de winkel). Ik kan hem wel nog bestellen bij mediamarkt, maar tegen welke prijs is de vraag.... Zou je in de soldenperiode cadeaubonnen mogen gebruiken bij het betalen ??

Merci !

Strupie

Re: Nikon sb 600 speedlight

Dan ga je naar een andere winkel, MM is zelden de goedkoopste als het geen aanbieding is. Kan me ook niet voorstellen dat iedereen een SB900 wil, terwijl vroeger niet iedereen een SB800 wilde, misschien wel wilde, maar die te duur vond en dat zou dan opgeheven zijn door een nog duurdere SB900.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Kan me ook niet voorstellen dat iedereen een SB900 wil, terwijl vroeger niet iedereen een SB800 wilde, misschien wel wilde, maar die te duur vond en dat zou dan opgeheven zijn door een nog duurdere SB900.
      De SB-600 koste vroeger maar half zoveel als de SB-800 (toch toen ik hem kocht 2 jaar geleden.) Ondertussen kost de SB-900 ongeveer hetzelfde als mijn SB-600 indertijd, de SB-800 kost zelfs meer in mijn locale fotowinkel. Reden om nog een 600 te willen: het is de lichtste. Reden om nog een 800 te willen: hij is veel minder groot dan de 900 en TTL werkt ook met F100 (naar het schijnt de SB-900 niet, waarschijnlijk zal de S3Pro dan ook dat probleem hebben.)

Comment

De SB600 kost ook nu ongeveer de helft van de SB900, dus voor een heleboel mensen volgens mij toch een reden om voor een SB600 te gaan.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik zou gewoon bij Bartok gaan, niet bij media markt?
          En anders bij Kemp?

Comment

Working...
          X