Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fototas

Hei!

Ik had vroeger een slingshot lowepro fototas en vond die eigenlijk fraai gemakkelijk...
    Wegens uitbreiding van lenzen zoek ik een nieuwe fototas maar dacht dat een grotere slingshot mss niet zo gemakkelijk meer zou zijn...

Wat raden jullie aan voor een 5 tal lenzen + body?
    Welke tassen hebben jullie zoal en zijn jullie er tevreden over?

Een trolly zal nu wel iets teveel van het goede zijn dus daar ben ik niet echt naar op zoek

grts
    Nikon D300

Re: Fototas

HansP is zo tevreden over zijn flipside 200 van Lowepro dat ik wss dezelfde keuze zal gaan maken

ziet er groot uit en gemakkelijk om extra stuff zoals statief of idd boterhammen mee te nemen...

Kzal hem eerst nog eens gaan bekijken in de shop

toch bedankt!!!
    Nikon D300

Comment

Je zou ook eens moeten kijken naar de Kata 3n1 tassen. Die kun je gebruiken als slingshot maar ook als rugtas. Zelf heb ik de grootste versie (de 3n1-30) en daarin past zonder enige problemen een 40D met grip, 24-105, 12-24, 100-400, 100mm macro, Sigma 50mm f1.4 en 430EX flitser. En dan heb je ook nog een aparte (grote) compartiment over voor overige spullen zoals boterhammen bijvoorbeeld.
      www.indetailfotografie.nl

Comment

Ja, die 3N1 zien er geweldig uit

Heeft iemand weet van stukken die je in een andere, gewone tas/rugzak kunt steken, zodat het toch een fototas wordt?
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Ik heb deze photoinsert van TENBA via fotokonijnenberg voor ongeveer €16.
          Deze heeft als afmetingen: 33x22x11 (BxHxD) en het middelste compartiment voor de camera (met 2 flapjes om de LCD te beschermen) heeft een nuttige hoogte van 17 cm.
          Mijn fuji S100fs kan er zonder zonnekap net in.
          De photoinsert hoort eigenlijk bij deze tas.
          Last edited by wouldbe; 5 januari 2009, 17:03.
          Fuuu…tsjie
          www.wouldbephotography.be

Comment

Hmm ze hebben helaas niet meer keuze...
            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Met de zoekterm insert krijg je bij fotokonijnenberg nog wel enkele alternatieven
              Fuuu…tsjie
              www.wouldbephotography.be

Comment

Working...
              X