Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik wil een tas.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik wil een tas.

Ik zoek een schoudertas .

waar in kan 1D + groothoekzoom + standaardlens+ eventueel nog een 24-70 + 15" laptop. plus wat prullaria

moet makkelijk zijn om dragen. For everyday use

mijn voorkeur gaat uit naar crumpler , maar andere voorstellen wijs ik niet af.

of als iemand een mooie aanbieding heeft mag je het mij ook laten weten.
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Re: Ik wil een tas.

Zit nu in: 50D+70-200, 400D+grip, Tamron 28-75, Sigma 15-30, Canon 85 1.8, Canon 50 1.8, set tussenringen, Canon 420EX, Nikon SB80DX, Prullaria (plu-houder/ trigger ontvanger/sync-kabel/..)
    Van voor is er een laptopcompartiment waar mijn 17" laptop net niet inpast.
    Er is ook een statiefbevestiging. En 2 extra riemen (buik- en borsthoogte).
    Heb mijn Bilora Eurostar €30 betaald op ebay, kun je niet mee gefopt zijn hé

Comment

Ik vind deze wel interessant:
      Tenba is a one-stop solution for all your photography needs like backpacks, BYOB, equipment cases, rolling cases, shoulder bags, and other genuine accessories.

Is te koop bij fotokonijnenberg.

Zelf had ik nog een goede schoudertas en heb ik, voor een goede € 16, alleen de "photoinsert" gekocht. Deze heeft als afmetingen: 33x22x11 (BxHxD) en het middelste compartiment voor de camera (met 2 flapjes om de LCD te beschermen) heeft een nuttige hoogte van 17 cm. Bekijk even het filmpje op de website van TENBA om te zien of al jouw spullen erin kunnen.

Succes met je zoektocht

PS: ik vind een schoudertas van een niet-fototasmerk een voordeel, omdat je niet onmiddellijk afficheert wat erin zit.
      Fuuu…tsjie
      www.wouldbephotography.be

Comment

Ik heb zelf Crumpler tasje en ik ben er meer dan tevreden over! Niet direct herkenbaar als een "fototas".... en prettig in gebruik. Kopen zou ik zeggen!
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Working...
        X