Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jack wolfskin ACS photopack

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jack wolfskin ACS photopack

Hallo,

ik heb al gezocht op het forum maar ik heb niet al teveel gevonden over deze rugzak. Wat mij vooral aanstaat aan deze rugzak is het draagcomfort en dat hij er niet uitziet als een fotorugzak. Nu zou ik graag weten wat jullie bevindingen zijn van deze rugzak en wat je er allemaal in meekrijgt. Ik vind wel foto's van de rugzak leeg maar nooit waarbij hij is opgevuld met spullen.
    Als deze rugzak wat klein uitvalt ga ik mss voor de lowepro nature trekker II. Iemand hier ervaringen mee?

alvast bedankt!
    Jakke
    Canon en glas
    www.jakke16.be

Re: Jack wolfskin ACS photopack

Kijk eens op: http://www.wolf-paw.com/jack-wolfski...ntom-1541.html Daar vind je ook een foto die je unt uitvergroten gevult met fotomateriaal.

Groeten, roblan

Comment

Hoi,

Ik heb die al 2,5 jaar ongeveer nu en ik ben er echt tevreden van.
      In die prijscategorie veel steviger dan de lowepro's wat ik niet onbelangrijk vind.
      Ik ga er zelfs met gaan skien zonder dat ik schrik heb om te vallen ofzo.
      Ik steek er een Canon 350D in met lange tele eraan, daarbij kan je nog vele accessoires kwijt zoals een 4 tal lenzen van verschillende groottes. Volgens mij kan je je lijstje er wel in kwijt...
      Verder is er ook nog een klein compartimentje voor je boterhammekes.
      Stel je daar wel niet te veel bij voor, als er boterhammetjes in zitten kan er niets meer bij.
      Maar als rugzak om te gebruiken bij klimsporten en andere sporten waarbij je geen enkele last mag hebben van de rugzak zoals ikzelf doe vind ik hem veruit de beste!

Groeten
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Hey alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb wat verder zitten klikken op je linkje en ben dan Hier terecht gekomen. Dit is volgens mij de oude versie. Hier heb ik de nieuwe versie gevonden. Vallen deze wat te vergelijken van ruimte binnenin? Ik wil niet dat ik na een half jaar zeg van mm hij is toch wat aan de kleine kant

Jakke
        Canon en glas
        www.jakke16.be

Comment

Die zijn even groot hoor, die persoon die de nieuwe heeft heeft gewoon zelf iets laten maken zodat hij de hele rugzak gemakkelijker kan gebruiken om z'n fotospulletjes in kwijt te raken. Ik zou zeggen ga eens kijken in een Jack Wolfskin store. Het is echt een goede rugzak hoor.

Grtz
          Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Thx, als ik tijd heb ga ik zeker eens langs de winkel van Jack Wolfskin!

Grtz
            Jakke!
            Canon en glas
            www.jakke16.be

Comment

Working...
            X