Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens omgekeerd monteren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lens omgekeerd monteren

Aan Demeyeregn
    is dit met alleen een 50mm , of nog een lens erbij, want zo exstreem dicht krijg ik het niet met een 50mm, denk dat dit een van uw kristallen is,
    Prachtig gedaan man.
    Klein kodakske

Comment

Heb even moeten zoeken naar een zo genomen met de lens omgekeerd.

Klein kodakske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroy Bekijk bericht
        Aan Demeyeregn
        is dit met alleen een 50mm , of nog een lens erbij, want zo exstreem dicht krijg ik het niet met een 50mm, denk dat dit een van uw kristallen is,
        Prachtig gedaan man.
        Neen, dat is geen eigen werk, deze zijn gemaakt door een vriend, Pierre Rondelez, actief in het zoeken en fotograferen van mineralen, posten van niet eigen werk is hier eigenlijk niet toegestaan, maar ik vind het zo mooi dat ik het niet kon laten, bij deze is dat opgelost.
        Ik denk dat hij daarvoor twee objectieven omgekeerd op elkaar monteerd, deze man is echt een crack in het fotograferen van mineralen en cristallen, en het daarna stacken ervan.

Ik heb gezien dat er een nieuwe versie van Combine zm te downloaden zou zijn, maar vind de juiste link niet, zal hem eens mailen om de juiste link door te geven.

Macrofotografie in deze zin is eigenlijk niet mijn specialiteit, maar ik heb wel voornemens om het ooit te doen, maar ik denk, tegen de tijd dat ik het in de vingers heb als Pierre, dat er nog heel wat water door de zee zal vloeien., net als de technieken die Frans Vandemaele (fotoopa) gebruikt, technisch niet te onderschatten.
        Last edited by Guest42; 18 december 2008, 16:53.

Comment

Hierbij de link: naar het stacking programma.

Combine ZM is Combine ZP geworden (De ZM versie bestaat ook nog), de software is vrij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Hierbij de link: naar het stacking programma.

Combine ZM is Combine ZP geworden (De ZM versie bestaat ook nog), de software is vrij.
            http://hadleyweb.pwp.blueyonder.co.uk/CZP/News.htm
            Thanks

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
            X