Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hangt er van af hoeveel je daar wil aan uitgeven, een gewone deftige ventilator op een voet, kost twee keer niets tegenover zoiets, en ik weet niet of het bestaat, maar ik zou er dan een kopen met de mogelijkheid om warme lucht te blazen, wat in een matig verwarmde studio heel wat aangenamer is voor een model. tenzij je accentjes wil leggen.
denk dat een gewone deftige ventilator niet krachtig genoeg is , weet het eigenlijk wel zeker want werkte er al mee vandaar mijn zoektocht naar wat beters, prijs is iets minder van belang (allee binnen de perken he) een paar honderd euro heb ik er zeker voor over
studio is 12 X 6 m en ik wil ook niet zo een ventilator vlak bij het model zetten, wil geen ongelukken he.... liever wat krachtigers en wat afstand!
Comment