Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio 73 - fototassen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Studio 73 - fototassen?

Bedankt voor de tips, het is er nog altijd niet van gekomen om naar Geel te rijden .
    Maar kerstmis komt korter bij. Hoop doet leven zou ik zeggen.
    mvg, waulus
    Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

Comment

Re: Studio 73 - fototassen?

Van te voren even bellen, vragen wat er is aan modellen... niet alles is altijd binnen. Misschien laten ze er nog wel een paar van andere vestigingen overkomen ?
      Ik doe 't ook altijd als ik iets wil bestellen/kopen bij studio73. Is een beetje garantie dat je niet van een kale reis thuiskomt.

Comment

Re: Studio 73

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias V Bekijk bericht
        Houd je me ook op de hoogte als je ze daadwerkelijk hebt? mvg
        Hey,
        Ik heb vandaag volgende tas van Kata gekocht,

Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links

Was eigenlijk voor een andere gegaan maar die vond ik eigenlijk nog wat te groot.
        In deze kan ik mijn body kwijt + nog 2 lenzen. Het is de bedoeling dat de tas niet te groot is zodat ik eigenlijk altijd mijn camera kan meenemen en niet moet rondlopen met mijn rugzak. De tas ziet er stevig uit en er zit een overtrek bij om het materiaal te beschermen als het regent. De rest moet zich nog uitwijzen (degelijkheid) in de toekomst. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Oh ja, ik heb de tas gekocht bij studio73 in Geel.
        mvg, waulus
        Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

Comment

Working...
        X