Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luxeprobleem: welke accessoires eerst?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Luxeprobleem: welke accessoires eerst?

flitser maar vergeet niet dat je dan ook in (heroplaadbare) batterijen moet investeren

Comment

Ik bedoel dat uitbreiding heel snel financieel een kostbare zaak wordt. Sommige zaken zoals extra accu en geheugenkaart, dienen meer als bv. het reservewiel van de auto.

groet Hans

Comment

Eerlijk gezegd vind ik het nogal moeilijk adviseren.... je vraagt wat te kopen maar beter is te kijken waar je behoefte aan hebt en dan hoef je direct niet meer te vragen wat je moet kopen
        Printer, Lightropom 2.0, statief, flitser, macro objectief, 30mm, 50mm lens, een fiets, calibratie voor monitor..... who knows!
        Wat mis je!?
        ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
          Een degelijk statief
          Voor 250 euro??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Voor 250 euro??
            Wel ok, zonder balhoofd uiteraard, en geen statief waar je probleemloos een 600/4 op gebruikt, maar voor 250 heb je toch al iets deftigs waarmee je bvb een 300/4 kan gebruiken.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Er zijn genoeg goede statieven voor jou setje (Canon EOS450d + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS). Voor minder dan 250 euro, dus dan heb je nog wat over en kan je nog wat verder gaan zoeken!

Succes
              Nikon D90 - Nikkor glaswerk van 16mm tot 300mm - Gitzo GT2530EX + GH2750QR
              Aan't sparen voor wat lichtsterker glaswerk
              Groetjes

Comment

zonnekap, accu, externe flitser , polarisatiefilter...noem maar op
                een goede macrolens is ook interessant

hangt er gewoon van af wat je wil fotograferen ...
                -------------------
                Canon EOS450d + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
                Photoshop CS3 + Photoshop Lightroom II

Comment

Mn eerste gedacht zou idd ook een flitser zijn! Zie je direct resultaat van, en met de komende feestdagen ga je die zeker kunnen gebruiken! Als je al VR-lenzen hebt, denk ik dat een statief niet het eerste is wat ik zou kopen (tenzij je veel stilleven wil doen natuurlijk).
                  Ikzelf heb er spijt van dat ik mn flitser pas zo laat gekocht heb! Binnenhuisfoto's zijn direct een heel stuk aangenamer, minder "platgeslagen".
                  Als 2e zou ik voor een prime gaan, dan leer je pas echt kijken! Je leercurve zal stijl omhoog gaan (was bij mij toch zo)! Daarna pas voor een statief! In tussentijd kun je je ook "behelpen" met een goeie ouwe rijstzak... Dan kun je sparen voor een degelijk statief...

mvg
                  Brecht
                  Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Working...
                  X