Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik bedoel dat uitbreiding heel snel financieel een kostbare zaak wordt. Sommige zaken zoals extra accu en geheugenkaart, dienen meer als bv. het reservewiel van de auto.
Eerlijk gezegd vind ik het nogal moeilijk adviseren.... je vraagt wat te kopen maar beter is te kijken waar je behoefte aan hebt en dan hoef je direct niet meer te vragen wat je moet kopen
Printer, Lightropom 2.0, statief, flitser, macro objectief, 30mm, 50mm lens, een fiets, calibratie voor monitor..... who knows!
Wat mis je!?
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Voor 250 euro??
Wel ok, zonder balhoofd uiteraard, en geen statief waar je probleemloos een 600/4 op gebruikt, maar voor 250 heb je toch al iets deftigs waarmee je bvb een 300/4 kan gebruiken.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Er zijn genoeg goede statieven voor jou setje (Canon EOS450d + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS). Voor minder dan 250 euro, dus dan heb je nog wat over en kan je nog wat verder gaan zoeken!
Succes
Nikon D90 - Nikkor glaswerk van 16mm tot 300mm - Gitzo GT2530EX + GH2750QR
Aan't sparen voor wat lichtsterker glaswerk
Groetjes
Mn eerste gedacht zou idd ook een flitser zijn! Zie je direct resultaat van, en met de komende feestdagen ga je die zeker kunnen gebruiken! Als je al VR-lenzen hebt, denk ik dat een statief niet het eerste is wat ik zou kopen (tenzij je veel stilleven wil doen natuurlijk).
Ikzelf heb er spijt van dat ik mn flitser pas zo laat gekocht heb! Binnenhuisfoto's zijn direct een heel stuk aangenamer, minder "platgeslagen".
Als 2e zou ik voor een prime gaan, dan leer je pas echt kijken! Je leercurve zal stijl omhoog gaan (was bij mij toch zo)! Daarna pas voor een statief! In tussentijd kun je je ook "behelpen" met een goeie ouwe rijstzak... Dan kun je sparen voor een degelijk statief...
mvg
Brecht
Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.
Comment