Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop A3-printer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop A3-printer

Ik ken Alltech niet, maar heb gisteren nog 25 A4 foto's (aan 0,50 euro/stuk) door foto.com afgeprint de vuilbak ingekieperd. Heb ze zelf afgeprint op een Canon IP4500 printertje en veel beter van kwaliteit !

Comment

Alltech is een professionele service die je oa in Gent vindt (http://www.photoalltech.be/ ).
      Meer dan 7X duurder dan uw foto.com en da's dus wel voor een reden natuurlijk.
      Wel tevreden van hun afdrukken. Ook een statement van iemand online gevonden die beweerde dat Alltech in Gent het enige fotolab is die Z/W foto's afleveren zonder kleurwaas.

Kan het niet bevestigen want heb ze niet allemaal afgelopen maar ben wel tevreden van hun service. Iemand van Alltech zit blijkbaar ook in de jury binnen het circuit van fotowedstrijden.
      Ze kennen alleszins hun vak.

Enige nadeel is dat het een fotolab is . Je moet naar daar gaan om te printen en je hebt niet de tweak mogelijkheden die je bij een eigen printer hebt. Heb je een eigen printer, dan kan je de foto tweaken totdat die er precies uitkomt zoals je wilt. Via een fotolab gaat dat niet.

Comment

Alltech is idd nie slecht. Toch niet voor digitaal.
        Voor analoog ZW was een stuk minder tevreden
        Spijtig dat ze geen profielen op hun site staan hebben, weet nie hoe haalbaar dat is voor zo'n labo. Maar zou wel handig zijn!

Kwestie van Printer ben ik een heel tevreden gebruiker van de 9500 Canon, heel neutrale ZW prints. Zeker geen sepia toestanden zoals eerder aangehaald. En ook geen last van verstopte printkoppen, aangezien ik geen regelmatige printer ben.
        Gravity Sucks ....

Comment

Working...
        X