Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wacom Tablet Pen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wacom Tablet Pen

Hallo!
    Ik zit nu in m'n 2e jaar fotografie en voor het vak digitale beeldverwerking is het aangeraden dat wij een Wacom Tablet aanschaffen. Nu heb ik al een tijdje een, maar die werkt niet meer. Als ik de pen boven het tablet beweeg volgt hij nog, maar als ik hem op het tablet druk doet hij niets. Dus volgens mij is die pen kapot. Ik kan me wel nog herinneren dat ooit dat witte topje eruit gevallen is. Kun je apart zo'n wit topje kopen, of een pen alleen? Anders is het zo zonde van de tablet die wel nog helemaal ok is..

Groetjes

Re: Wacom Tablet Pen

Normaal zijn daar enkele van die witte pennetjes bij, dus veronderstel ik dat je deze ook appart kan kopen, maar je hebt bij Wacom deverse soorten pennen.

Hier ook reserve witte pennetjes te koop: http://www.wacomshop.nl/product/nl/general-refill.html
    Last edited by Guest42; 8 oktober 2008, 11:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whispers Bekijk bericht
      ... Ik kan me wel nog herinneren dat ooit dat witte topje eruit gevallen is. ..
      ZIE je dat dan niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        ZIE je dat dan niet
        Het zit er gewoon in hoor, maar ik weet dat het er ooit 's uitgevallen is en ik dat er gewoon weer ingestoken heb. Mss dat het pennetje daardoor niet meer werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whispers Bekijk bericht
          Het zit er gewoon in hoor, maar ik weet dat het er ooit 's uitgevallen is en ik dat er gewoon weer ingestoken heb. Mss dat het pennetje daardoor niet meer werkt.
          Normaal zit dat tipje er een paar mm uit.

Als je er op duwt, wordt dat ledje op je tablet dan groen of blijft het rood? Eens uit & terug aanzetten verhelpt dikwijls het euvel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Normaal zit dat tipje er een paar mm uit.

Als je er op duwt, wordt dat ledje op je tablet dan groen of blijft het rood? Eens uit & terug aanzetten verhelpt dikwijls het euvel.
            Ja dat weet ik. Ik weet gewoon niet meer of het vanaf dan was het het niet meer werkte, of het pas later was. Ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip!

Comment

Normaal gezien kan je toch zonder problemen een pen en zelfs een draadloze muis los kopen van Wacom ?

Ik heb vorig jaar ook bijna een Wacom A4 wide gekocht, maar die prijs hé
              Ik heb toen in de Fnac een Trust tablet gekocht, werkoppervlak van 30cm op 19cm met een pen geleverd ... werkt perfect en kost maar 139 Euro of zoiets, dus een héél stuk goedkoper dan een echte Wacom (normale A4 Intuos was over de 400 Euro dacht ik) die waarschijnlijk wel een stuk degelijker zal zijn, maar voor het werk dat ik hem gebruik is die goedkope Trust genoeg op dit moment.

Kijk even wat zo'n nieuwe pen bij Wacom kost (ik vond prijzen van 70 tot 90 Euro), misschien kan je al beter gewoon een nieuw tablet van een ander merk kopen ?

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Kijk even wat zo'n nieuwe pen bij Wacom kost (ik vond prijzen van 70 tot 90 Euro), misschien kan je al beter gewoon een nieuw tablet van een ander merk kopen ?

Mark
                Bwa, die wegwerpmaatschappij toch hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Normaal gezien kan je toch zonder problemen een pen en zelfs een draadloze muis los kopen van Wacom ?

Ik heb vorig jaar ook bijna een Wacom A4 wide gekocht, maar die prijs hé
                  Ik heb toen in de Fnac een Trust tablet gekocht, werkoppervlak van 30cm op 19cm met een pen geleverd ... werkt perfect en kost maar 139 Euro of zoiets, dus een héél stuk goedkoper dan een echte Wacom (normale A4 Intuos was over de 400 Euro dacht ik) die waarschijnlijk wel een stuk degelijker zal zijn, maar voor het werk dat ik hem gebruik is die goedkope Trust genoeg op dit moment.

Mark
                  Ik heb toen een A5 Wacom gekocht voor ong 55€, dus het lijkt me sterk als zo'n pen meer kost dan een pen+tabblad...

Comment

Working...
                  X