Ik hoor dikwijls zeggen... een Backup. Maar wat bedoelen ze hiermee in fotografie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Backup????
Collapse
X
-
Backup????
Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX IILabels: Geen
-
-
Re: Backup????
ik bewaar steeds mijn fotos op m'n interne en daarnaast nog eens op een externe HD.
Als extra daarboven heb ik nog eens een backup van mijn ganse computer (dus ook nog eens m'n foto's) gemaakt met Ghost (programma van norton)
het vraagt enkel discipline om het te blijven doen !!!Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk
Comment
-
2e fotograaf, mocht jij je been breken tijdens een (trouw)fotoreportage ?
Reserve model indien het eerste het laat afweten?
Jo.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
een multiprise met blikseminslag-beveiliging is ook leuk als bescherming van bestanden, pc en modem. Moest ik maar niet blijven chatten tijdens dat onweerMijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek
Comment
-
Comment