Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
meeste handstraps zijn niet geschikt voor een body met grip; Als je met een handstrap werkt, is een grip overigens ook niet handig.
Als je perse een handstrap wilt op een body met grip, koop dan een handstrap voor een D3. die zou mogelijks passen, de D3 heeft een ingebouwde grip .. iets compacter dan een D300 met grip, maar 't is dezelfde grote-orde
Oorspronkelijk geplaatst door momentopnameBekijk bericht
meeste handstraps zijn niet geschikt voor een body met grip; Als je met een handstrap werkt, is een grip overigens ook niet handig.
Als je perse een handstrap wilt op een body met grip, koop dan een handstrap voor een D3. die zou mogelijks passen, de D3 heeft een ingebouwde grip .. iets compacter dan een D300 met grip, maar 't is dezelfde grote-orde
Ik heb vandaag de originele Nikon getest, op mij D700 + grip, en het past perfekt, maar het gebruik is zeer onaangenaam, je moet telkens een bandje aantrekken nadat je hand erin zit.
Dus zoek ik nu een simpele strap, zoals ik op mijn Canon (ook met grip) kon gebruiken.
Overigens, de meeste handstraps zijn zelfs gemaakt voor gebruik met grip dacht ik, ;-)
Ik heb deze voor Canon, en je hoeft door het bijgeleverde bodemplaatje geen grip te gebruiken. Kwaliteit is vrij goed, maar ik vind het leer een beetje té soepel. (geeft geen stevige indruk)
Comment