Ik ben al een tijd bezig met flitsen off-camera,tot nu toe erg tevreden over de resultaten.
wat ik in huis heb;
canon 350D/canonflitser 420EX/transmitter ST E2/door plu cq reflecteren/
en eventuele refl met isomoplaat oftewel tempex.
Nu ben ik op zoek naar de antwoorden:
Ik weet dat je een 2e flits met deze "uitrusting" kunt gebruiken en dat je dmv ratio de flitskracht verhouding kunt instellen? (zelf nog niet geprobeerd).
Is dit zo?
Mijn vraag is ook,hoe kun je een 3e flitser aansturen?
moet je dan ook een speetlite inzetten of kan dit dan op een goedkopere manier,bv een ander merk met gewoon manuale flitskracht instelling?
Dit waren mijn vragen
En een tip (waarschijnlijk voor sommigen overbodig)
Het probleem met slecht ontvangen van het infrarood signaal,op een buitenlokatie,dan draai ik de flitser (onderste helft natuurlijk)dat de transmitter de signalen beter vangt.
wat ik in huis heb;
canon 350D/canonflitser 420EX/transmitter ST E2/door plu cq reflecteren/
en eventuele refl met isomoplaat oftewel tempex.
Nu ben ik op zoek naar de antwoorden:
Ik weet dat je een 2e flits met deze "uitrusting" kunt gebruiken en dat je dmv ratio de flitskracht verhouding kunt instellen? (zelf nog niet geprobeerd).
Is dit zo?
Mijn vraag is ook,hoe kun je een 3e flitser aansturen?
moet je dan ook een speetlite inzetten of kan dit dan op een goedkopere manier,bv een ander merk met gewoon manuale flitskracht instelling?
Dit waren mijn vragen
En een tip (waarschijnlijk voor sommigen overbodig)
Het probleem met slecht ontvangen van het infrarood signaal,op een buitenlokatie,dan draai ik de flitser (onderste helft natuurlijk)dat de transmitter de signalen beter vangt.
Comment