Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macrostatief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Macrostatief

Oorspronkelijk geplaatst door cptKoala Bekijk bericht
    Euh... een snelle blik op de site van Manfrotto laat zien dat er in de 190 serie redelijk wat verschillen zitten in gewicht, minimale hoogte, maximale hoogte etc... Geen idee eigenlijk waarom die dan nog allemaal in dezelfde serie zitten
    Ik had al wel eens gekeken op de site van Manfrotto, maar het type 190CLB is niet meer leverbaar en staat bijgevolg niet meer op hun website. (ik heb destijds het demomodel van Fotokonijnenberg in Den Ham gekocht voor een redelijk zachte prijs van 75,-) Maar dit terzijde (excuus aan TS voor off topic bericht)
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Vermits ik al een goed, klassiek, statief heb, zou ik dat graag blijven gebruiken.

De bento trekker statieven zien er goed uit, maar kan dergelijke buis met kop waarop het toestel gemonteerd wordt ook afzonderlijk gevonden worden, en kan die dan op een gewoon statief met snelkoppelplaat gemonteerd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fredbug Bekijk bericht
        De bento trekker statieven zien er goed uit, maar kan dergelijke buis met kop waarop het toestel gemonteerd wordt ook afzonderlijk gevonden worden, en kan die dan op een gewoon statief met snelkoppelplaat gemonteerd worden.
        Ik begrijp niet goed wat je nu vraagt. Wil je een buis op een snelkoppelplaat monteren .

Comment

Inderdaad, indien mogelijk.
          Vermits ik een degelijk statief heb, zoek ik een oplossing zonder nog een statief te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fredbug Bekijk bericht
            Inderdaad, indien mogelijk.
            Goh, niets is onmogelijk natuurlijk maar je zult een handige doe-het-zelver moeten vinden en écht stevig zal het allemaal niet zijn vrees ik. Snelkoppelplaatjes zijn niet echt gemaakt om grote torsies te verdragen.

Comment

Ben van plan mij, op zeer korte termijn, dezelfde combinatie aan te schaffen als Ticor.
              maar ramp o ramp, geen voorraad bij konijn en studio.:
              Kan er mij iemand een andere winkel aanraden waar mogelijk nog wel voorraad is?
              SeALbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                Ben van plan mij, op zeer korte termijn, dezelfde combinatie aan te schaffen als Ticor.
                Ewel, Foto Rubens misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Ewel, Foto Rubens misschien?
                  No!
                  Had reeds Tf navraag gedaan.
                  Behoort tot dezelfde keten als studio 73.

Thx for the tip!
                  SeALbe

Comment

No!
                    Had reeds Tf navraag gedaan.
                    Behoort tot dezelfde keten als studio 73.

Thx for the tip!
                    Art & Craft in Mariakerke?

Comment

Hier ook een gebruiker van dezelfde combi! Aangeschaft destijds bij fotorubens/studio 73. Heb je al eensz geinformeerd of het in hun magazijn op voorraad is (dus via de webshop)? Dit was bij mij het geval, niet in de winkel, maar even later wel doorgestuurd vanuit magazijn webshop.

De 322rc2 is alvast op voorraad bij konijnenberg, maar dan voor verzending, niet in de winkel zelf...

Desnoods kan je ook even naar geheugenkaart.be / topfoto.be bellen, hun voorraad is niet na te kijken op de website (meen ik me toch te herinneren, maar ik kan mis zijn).
                      Mvg, Fre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fre310 Bekijk bericht
                        Hier ook een gebruiker van dezelfde combi! Aangeschaft destijds bij fotorubens/studio 73. Heb je al eensz geinformeerd of het in hun magazijn op voorraad is (dus via de webshop)? Dit was bij mij het geval, niet in de winkel, maar even later wel doorgestuurd vanuit magazijn webshop.

De 322rc2 is alvast op voorraad bij konijnenberg, maar dan voor verzending, niet in de winkel zelf...

Desnoods kan je ook even naar geheugenkaart.be / topfoto.be bellen, hun voorraad is niet na te kijken op de website (meen ik me toch te herinneren, maar ik kan mis zijn).
                        Ik heb inderdaad geinformeerd naar de algemene voorraad van alle winkels van studio 73.
                        Blijkbaar is de 322RC2 momenteel zelfs niet in voorraad bij de leverancier in Belgie.
                        Bij konijnenberg deelde men mij eveneens Tf mee dat ook zij geen voorraad hadden???

Kan men bij een bestelling bij geheugenkaart.be / topfoto.be het materiaal afhalen in een verkooppunt?
                        SeALbe

Comment

Working...
                        X