Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief voor Panasonic FZ18

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Statief voor Panasonic FZ18

Ik ben op zoek naar een licht, maar toch sterk statief voor mijn FZ18. Ik zou het willen gebruiken bij macro opnamens, maar ook voor landschap en portret foto's. Het fototoestel moet er makkelijk en snel kunnen op bevestigd worden.
    Eveneens zou het nog moeten kunnen dienen wanneer ik zou overstappen op een DSLR (Nikon, ...) met lensen.
    Welk statief kunnen jullie me aanraden. Liefst niet te duur (mag desnoods tweedehands zijn).
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: Statief voor Panasonic FZ18

Als je een licht en toch stevig statief wilt dan zal je in de carbon reeksen moeten gaan zoeken en die kosten wel wat. Misschien moet je eerst eens jouw budget geven?
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
      Als je een licht en toch stevig statief wilt dan zal je in de carbon reeksen moeten gaan zoeken en die kosten wel wat. Misschien moet je eerst eens jouw budget geven?
      Ik zou het toch graag onder de 100€ willen houden.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Misschien eentje va de Manfrotto Digi Compact reeks?
        Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Kijk eens op de site van fotokonijneberg. De statieven van Velba beginnen vanaf €25, en zullen denk ik ruimschoots voldoen. Er zijn mensen die 600€ uitgeven voor een statief, en dat zal wel nodig zijn voor hen, maar zelf heb ik voldoende aan m'n Velbon van 50€. Misschien nog eens een lichte(goedkope) monopod erbij kopen.
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Working...
          X