Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naneu pro Military ops alpha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• naneu pro Military ops alpha

Hallo, heeft iemand de naneu military ops alpha rugzak?

Hoe is de stevigheid?
    Is hij comfortabel te dragen?
    plaats genoeg voor niet-foto stuff?
    mooi afgewerkt?
    glanst hij niet te hard?

...

bedankt al voor de antwoorden!

Re: naneu pro Military ops alpha

Ik heb er zo eentje. In april gekocht bij konijn voor 29€! Ik denk dat ze daar toen een foutje hadden in hun priijzen bestand, maar wie ben ik om daar over te klagen

Anyhooo, op de eerste plaats, vergis u niet, dit is een gigantische rugzak. Daarmee bedoel ik ondermeer ook dat heel het harnas en zo, je de indruk geeft dat je met een grote kampeer rugzak op schok bent. Redelijk groot en stoer allemaal. Maar wel heel makkelijk en comfortabel om te dragen. En het is een nylon tas, dus is er wel wat glans. Ik heb een blauwe, en het valt bij die kleur best mee. En de afwerking is zeer degelijk.

Kijk naar m'n signature,en weet dat alles mee kan in het fotocompartiment van de rugzak. Ook bovenaan is behoorlijk wat plaats, voor een regenjasje, de verrekijker, wat boterhammetjes... De afscheiding tussen boven en onder compartiment bestaat echter uit enkel een lapje stof met velcro. Voordeel is dat je zo de rugzak kan ombouwen tot een gewone rugzak, maar wie wil dat nu doen met een fotorugzak? Het systeem met de klep van het fotocompartiment aan de rugzijde is veilig, maar betekent wel dat je de rugzak moet neerzetten of neerleggen om er aan te kunnen.

Wat volgens mij wel beter kon is het compartiment voor klein materiaal. Er is meer dan genoeg ruimte, maar de inrichting is wat losjes. Grote zakken, maar een paar die met een ritssluiting dicht kunnen... Er zijn dan wel nog een paar zakjes aan de buitenkant, en een zak met rits die ongeveer 2/3 van de rugzak diep is en de volledige breedte beslaat. Ik ben er wel nog niet uit wat ik daar zou kunnen instoppen.

Korte samenvatting: Groot, degelijk, ruim, comfortabel.

Ik schrok van de afmetingen toen ik de rugzak uit de doos haalde, en ik vreesde dat ik hem zelden zou gebruiken. Blijkt echter dat ik er overal mee naartoe zeul.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Re: naneu pro Military ops alpha

thanks, je weet toevallig niet of de bravo veel kleiner is?

Comment

Working...
      X