Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aansluiting syncrokabel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aansluiting syncrokabel

Nu ik de Falcon Eyes 300AD, met natuurlijk het hama flitsadapter (voor op m'n eos 400D flitsschoen) besteld heb, heb ik een vraag. Nogmaals: ik werk nog NIET draadloos.
    Ik krijg 2 syncrokabels geleverd en als ik het goed voorheb heeft elke flitser maar 1 ingang voor een dergelijke kabel. Als ik nu één syncrokabel nodig heb om de hama flitsadapter te verbinden met de eerste flitser, waar moet ik dan de tweede syncrokabel in deze flitser stoppen om deze met de tweede flitser te verbinden?
    Misschien stomme vraag met een logisch antwoord, maar ik zou tooch graag met een gerust hart mijn set thuis ontvangen.
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Re: aansluiting syncrokabel

in die flitsers zit een slave, d.w.z dat de ene de andere activeert, dus je hoeft er slechts één aan te sluiten

grts
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JP Bekijk bericht
      in die flitsers zit een slave, d.w.z dat de ene de andere activeert, dus je hoeft er slechts één aan te sluiten

grts
      Werkt dit niet alleen als je volledig draadloos werkt?
      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Nee, de flitsers hebben een lichtgevoelig oog. Je kan deze op slave zetten. Van zodra er een flits gaat zal de andere met het geactiveerde oog meeflitsen.

Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ik ontdek hier dingen met de minuut
          Dank daarvoor

Comment

Working...
          X