Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectieschermen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reflectieschermen

    Ik ben van plan me een reflectiescherm te kopen en met name de Interfit 5 in 1 zoals deze
    De zoekfunctie levert me geen resultaten op dus daarom mijn vraag of iemand deze verder ook gebruikt. Het is wel de bedoeling deze mee te nemen op locatie en moet dus gemakkelijk transporteerbaar zijn.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Reflectieschermen

    Ik heb ook een 5 in 1 gekocht bij fotoshop aalten voor 47.50 € , en is ingeklapt heel makkelijk mee te nemen .
    Groeten ,

    Rohnny
    Groeten , VDSDigit@l

    Comment


    • #3
      Re: Reflectieschermen

      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Ik ben van plan me een reflectiescherm te kopen en met name de Interfit 5 in 1 zoals deze
      De zoekfunctie levert me geen resultaten op dus daarom mijn vraag of iemand deze verder ook gebruikt. Het is wel de bedoeling deze mee te nemen op locatie en moet dus gemakkelijk transporteerbaar zijn.

      Alvast bedankt.
      Meenemen is geen probleem, maar iemand moet het vasthouden.

      Je kan het ook op een lampstatief met speciale houder zetten. Dan moet je dat uiteraard ook meenemen. Zo'n reflectiescherm is ook vrij groot en kan dus vrij veel wind "vangen", zelden een probleem als iemand het vastheeft. Op een statief...

      Oefen wel eerst met op "opvouwen", het is zeer simpel als je het weet.

      Comment


      • #4
        Re: Reflectieschermen

        Heb zelf net de Interfit 5 in 1 aangeschaft.
        Maar toen ik s'avonds nog wat aan het surfen was deze gezien:



        Zelfde grootte en toch een stuk goedkoper.

        Heb hem zelf nog maar 1 keer kunnen gebruiken en je moet idd iemand hebben om hem vast te houden en te richten.
        Is wel lekker compact om mee te nemen.
        Clip hem gewoon op de rugzak aan.

        Comment


        • #5
          Re: Reflectieschermen

          Ik ben een tijdje geleden afgestapt van de 5in1 oplossingen omdat het zilver te zilver is en het goud te goud.

          Ook de hot en coldspots die zo'n scherm bij veelvuldig in en uit klappen veroorzaaken is een killer bij mijn genre fotografie.

          Momenteel ben ik fervent gebruiker van de Sunbounce, die jammer genoeg een stuk duurder is. Ik heb nu al een 20-tal shoots ermee gedaan en het verschil "recht uit de camera" met een 5in1 wil ik niet meer missen.

          5in1 is een goedkope oplossing echter, heb er ook deugd van gehad ...
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Reflectieschermen

            ik heb er een van lastolite, ik gebruik de witte doorgaans om mijn flitser achter te zetten zodat het licht mooi verspreid, de oplossing voor mij om mooie schilderij foto's te hebben
            maar inderdaad iemand moet het vasthouden.....
            als goedkope oplossing heb ik statieven die ik her en der recupereer van oude diaschermen.....klik die met twee klemmen vast
            ze zijn licht om mee te nemen, maar in de vrije natuur zeer onhandig
            groetjes aline

            Comment

            Working...
            X