Hoi, ik had graag zo een Imaga tank gehad voor een budget van rond de 100 tot 150 Euro. Zo een dingetje dat dus niet al te groot is en waar je je CF'je in kunt stoppen om alles over te laden. Het moet eigenlijk niet meer zijn dan 50 Gig (maar meer mag ook). Nu ben ik onlangs bij konijn langsgeweest en die hebben me Canon of Epson aangeraden. Maar die dingetjes zijn verschrikkelijk duur en hebben allemaal een LCD schermpje voor bewegende beelden en dergelijke. Dat heb ik dus allemaal niet nodig. Ook wisten ze mij te vertellen dat XS-drive niet te betrouwen was want daar hadden ze al wel eens prullen mee gehad.
Nu is mijn vraag: wat raden jullie mij aan en waar kan ik dat het beste kopen? Liefst in de winkel zelf want via internet ben ik zo niet voor te vinden. Liefst regio provincie Antwerpen of anders ergens waar ik met de trein kan geraken.
Alvast dank u.
Nu is mijn vraag: wat raden jullie mij aan en waar kan ik dat het beste kopen? Liefst in de winkel zelf want via internet ben ik zo niet voor te vinden. Liefst regio provincie Antwerpen of anders ergens waar ik met de trein kan geraken.
Alvast dank u.
Comment