Heb mij een goede 3 weken geleden D80 pakketje aangekocht met glasen SB-800 + wat extra's en toch meer dan 1500 euro uitgegeven in niet te noemen winkel.
Nu merkte ik dat de flits regelmatig 1 of 2 keer miste maar was vol overtuigd dat dit aan mezelf lag omdat ik te snel achter elkaar afdrukte.
Toen ik een dikke week terug wat aan het shooten was merkte ik dat het achteruit ging.
Hoorde hem regelmatig ploffen en flitste slecht 1 op +- 15 keer.
Onmiddellijk naar de winkel gegaan in hoop op nieuwe omdat ik 2 dagen later op lang weekend vertrok. Maar moest toch naar Nikon voor checkup.
Nu een weekje later bel ik om te horen hoever het staat en kom ik teweten dat de procedure minstens tussen de 6 tot 8 weken duurt.
Ondanks ik redelijk geirriteerd ben ik een beetje opzoek naar een oplossing.
Want indoor schieten met pop-up flits is niet echt een optie.
Wou in de toekomst misschien investeren in een flitssetje en die dan aansturen via de sb-800.
Of enkele goedkopere flitsers als slave gebruiken.
Iemand een idee voor voorlopige goedkope oplossing???
Nu merkte ik dat de flits regelmatig 1 of 2 keer miste maar was vol overtuigd dat dit aan mezelf lag omdat ik te snel achter elkaar afdrukte.
Toen ik een dikke week terug wat aan het shooten was merkte ik dat het achteruit ging.
Hoorde hem regelmatig ploffen en flitste slecht 1 op +- 15 keer.
Onmiddellijk naar de winkel gegaan in hoop op nieuwe omdat ik 2 dagen later op lang weekend vertrok. Maar moest toch naar Nikon voor checkup.
Nu een weekje later bel ik om te horen hoever het staat en kom ik teweten dat de procedure minstens tussen de 6 tot 8 weken duurt.
Ondanks ik redelijk geirriteerd ben ik een beetje opzoek naar een oplossing.
Want indoor schieten met pop-up flits is niet echt een optie.
Wou in de toekomst misschien investeren in een flitssetje en die dan aansturen via de sb-800.
Of enkele goedkopere flitsers als slave gebruiken.
Iemand een idee voor voorlopige goedkope oplossing???
Comment