Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB kabeltje Panasonic Lumix DMC FZ18

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• USB kabeltje Panasonic Lumix DMC FZ18

Hallo,

Ik ben recent het USB kabeltje van mijn Panasonic DMC FZ18 kwijtgeraakt. Natuurlijk zeer onhandig want nu kan ik geen foto's op de pc zetten.

Waar kan ik een nieuw kabeltje het makkelijkst vinden? De zaak waar ik mijn toestel gekocht heb (Konijnenberg) ligt te ver van mij woonplaats (Genk). Liefst dus ergens hier in de buurt of online bestellen. En hoeveel gaat dat mij kosten?

Groetjes

Re: USB kabeltje Panasonic Lumix DMC FZ18

Koop een kaartlezertje en je probleem is opgelost.
    In elke electrozaak verkopen ze dat wel (bv Vandenborre)
    Last edited by Ticor; 28 juni 2008, 16:14.
    Mvg Tim

Comment

Ik bezit ook een Pana-lumix 18
      Ik laad altijd fotos af langs de kaartlezer die praktisch in alle pc's zijn ingebouwd.Of je moet een kaartlezer aansluiten op usb.
      In internet kun je toch ook zo een kabeltje kopen.

grt
      Met Vele Groeten-Cuvoll-
      Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
      BD 1000BE

Comment

Zulke kabel koop je in zo goed als elke zaak eender waar, van de Carrefour tot konijnenberg, wel op voorwaarde dat de winkel een vaste afdeling heeft die in PC of fotografie doet. De kabel die moet hebben word ook voor GSM's, MP3-spelers tot zelfs PS3 (opladen controller) gebruikt. Dit word tevens bij veel toestellen die op USB werken bijgeleverd, en eens je er al een hebt, blijft de nieuwe in de verpakking zitten.
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

Comment

Working...
        X