Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix Remote Switch with digital timer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Phottix Remote Switch with digital timer

Omdat ik toch eens time-lapse wil gaan proberen, en het leuk kan zijn om je camera om de 15 minuten een foto te laten maken bvb, was ik op zoek naar een remote switch met digital timer.
    Besteld via Ebay op maandag 2 juni, gisteren aangetekend geleverd uit Hong-Kong (verkoper Etefore ook wel gekend als Hong-Kong Suplies ) en 't werkt perfect. Even getest en 5 fotos om de seconde laten nemen, stelt scherp en drukt af (en dus camera verplaatst om nieuwe scherpstelling te forceren hé ) niet te geloven, zelfs de twee aaa batterijtjes zijn er bij.
    De pipo heeft het zelfs ongevraagd als gift gestuurd en het is door de douane gekomen, voorlopig zonder verder gevolg. Dus naar alle waarschijnlijkheid is dat ding voor 35.19€ van mij, een groot verschil met de meer dan 100€ die voor een Canon versie van een digital timer moet betaald worden.
    Achteraf heb ik spijt dat ik geen andere spulletjes tegelijk liet opsturen, een kap EW-83E voor 4$ bvb.
    Misschien heeft er iemand iets aan...

Re: Phottix Remote Switch with digital timer

heb ik vandaag ook ontvangen van de zelfde verkoper, hint kwam van jou , werkt perfect op alle standen! Ik heb er ook nog een draadloze afstandsbediening en een zonnekap (10€ verzending inbegrepen ipv 35,5 € hier) gekocht en ontvangen. Met de afstandsbediening heb ik op +/-75m tussen de bomen foto's genomen en ook dat werkte perfect.
    Ik weet niet of het zo'n pipo is, van mij mag hij blijven giften sturen en alles binnen in een 10-tal dagen, perfect zou ik zo zeggen.
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Re: Phottix Remote Switch with digital timer

De KM D7D kan dat zelf (zit in menu), daar heb je geen afstandbediening voor nodig
      Je kan de tijd tussen twee foto's instellen en het aantal foto's die hij zo moet nemen
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
      X