Re: Cactus V2s flashtriggers
Waarschijnlijk hangt dit af van trigger tot trigger. Jij hebt gewoon meer geluk dan ik
Aan 30 meter geraak ik niet. Hoogstens 7 meter, maar veel meer heb ik niet nodig aangezien ik vooral met m'n 28-70mm werk.
Ik gebruik het goedkoopste statief dat ze bij studio73 verkopen. (15,95 euro van könig), en ben er eigenlijk vrij tevreden van. Compact en licht is het niet, maar het is stevig genoeg voor een reportageflitser + light modifier (paraplu, softbox...) en is snel opgezet. Echt wel nog degelijk materiaal voor de prijs.
De duurdere zijn mss beter voor zware studiolampen, maar dat gebruik ik toch niet.
En voor 15 euro mag je niet klagen...
Van de goedkope paraplu's van Kaiser ben ik minder te spreken. Fragiele dingetjes hoor. Beter iets steviger kopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva
Bekijk bericht
Aan 30 meter geraak ik niet. Hoogstens 7 meter, maar veel meer heb ik niet nodig aangezien ik vooral met m'n 28-70mm werk.
Oorspronkelijk geplaatst door Peke
Bekijk bericht
De duurdere zijn mss beter voor zware studiolampen, maar dat gebruik ik toch niet.
En voor 15 euro mag je niet klagen...
Van de goedkope paraplu's van Kaiser ben ik minder te spreken. Fragiele dingetjes hoor. Beter iets steviger kopen.
Comment