Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oordopjes (stopjes)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: oordopjes (stopjes)

"Wippen", café (cambrinus) en gitaarwinkel, voor een "echte hasselaar, een vinstermik , gegevens om er blindelings naar toe te gaan.
    'k zal eens achter Haarie (Vanveldeke) zijne rug dat center gaan bezoeken.

Bedankt aan allen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      Dat is J&R guitarcenter.
      Dankjewel, ik wist de naam niet meer

littlewan, mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt, want ik denk er ook aan om er nog bij te kopen, vooral ook omdat je mensen dan toch beter zou moeten verstaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
        Dankjewel, ik wist de naam niet meer

littlewan, mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt, want ik denk er ook aan om er nog bij te kopen, vooral ook omdat je mensen dan toch beter zou moeten verstaan.
        voorlopig heb ik er nog niet voor betaald De afdrukken zijn wel al genomen. Ik zal bij afhaling toch wel 160 euro's moeten neertellen. Maar ik heb gehoord dat ze hun geld waard zijn. En beter zijn dan concurerende party/muziek doppen Ook de gratis verzekering is interssant want die kleine dingetjes verlies je vlug uit het oog of uit je broekzak...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
          Ook de gratis verzekering is interssant want die kleine dingetjes verlies je vlug uit het oog of uit je broekzak...
          Dat is wel waar, maar ik had gehoord dat je al snel zoveel kwijt bent hoor, ook voor andere merken.

Comment

Ik heb er ook op maat laten maken, door Laperre, maar ben uiteindelijk toch terug overgestapt op van die fluo dingen uit de GB.

Ze zitten op zich wel lekker, maar men oren gaan jeuken van 't zweet en dan begin ik aan m'n oren te prutsen en dan vind ik die harde plastic toch oncomfortabel.

Ik heb volgens die deskundige wel nogal smalle oorkanalen.

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Ik heb er ook op maat laten maken, door Laperre ... dan vind ik die harde plastic toch oncomfortabel.

Dave
              Dave, ik heb ook van die harde en bij mij geven ze geen probleem.

Maar laperre levert ook zachte rubberen, mijn madammeke heeft die zich laten aanmeten en die zijn een stuk confortabeler ...

Comment

Weet iemand waar ik die Alpine dopjes in het Gentse zou kunnen kopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Ik heb er ook op maat laten maken, door Laperre, maar ben uiteindelijk toch terug overgestapt op van die fluo dingen uit de GB.

Ze zitten op zich wel lekker, maar men oren gaan jeuken van 't zweet en dan begin ik aan m'n oren te prutsen en dan vind ik die harde plastic toch oncomfortabel.

Ik heb volgens die deskundige wel nogal smalle oorkanalen.

Dave
                  Een collega party-fotograaf had er eerst ook harde, die zaten hem ook niet zo goed. Als hij moest lachen voelde hij ze drukken in zijn oor, hij is er toen zachte gaan halen en dit zou een wereld van verschil moeten zijn. Ze kosten wel nog ietsje meer.

Comment

Working...
                  X