Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe flitser OLYMPUS E500

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• externe flitser OLYMPUS E500

Ben op zoek naar een externe flitser voor mijn Olympus E 500 om mooie foto's te kunnen maken binnen (vb. op feestjes)

Ik heb al wat gezocht op het net waar je op moet letten maar ik vind geen duidelijk antwoord.

Heeft iemand met een Olympus E 500 al goede ervaringen met een bepaald type externe flitser of goede raad in het algemeen is ook welkom?

Alvast merci

Re: externe flitser OLYMPUS E500

Kijk alvast eens hier.

Wrotniak.net bevat trouwens in het algemeen zeer veel info over Olympus
    Canon 450D

Comment

Ik heb sinds een week een Oly FL36R flitser op mijn E510
      En daar ben ik zeer tevreden mee
      Ik heb ook een tijdje een FL50 gehad op mijn vorige camera (leica V lux) maar die heb ik verkocht ook om deze E510 tebetalen
      Tot nu toe bevalt deze FL36 mij beter vooral om dat hij kleiner is (dus lichter)
      Voordeel is ook dat deze FL36R nu tekoop is voor 159€ (bij Foka) en da's een stuk minder als een half jaar geleden toen Oly flitsers erg duur waren
      Je hebt ook nog metz flitsers maar die zijn op het moment duurder dan de FL36
      Groot voordeel van zo'n flitser is ook dat je een infrarood AF hulp hebt en dus dat de camera ook in donkere omstandigheden bliksem snel scherp steld

Comment

Hallo , Ik gebruik reeds een paar jaar de Olympus FL-36 samen met de Olympus E300 en nu ook met de Olympus E510 . Ik ben er zeer tevreden over . De laatste tijd zijn de prijzen van de FL-36 en de nieuwere versie
        FL-36R sterk gedaalt . Voor een 150 a 160 EURO kun je hem nu al kopen .

Groetjes

Albert

Comment

Working...
        X