Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke niet-canon batterij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke niet-canon batterij?

    ik had hier al iemand horen zeggen op BD die een batterij gekocht had van een blanco merk voor 10 euro ofzo,en die batterijen waren barslecht,opladen duurde keilang ofzo of ze ontladen heel snel vooral als ze niet gebruikt worden blijven ze serieus ontladen.Mijn batterijen houden het in ieder geval ongelooflijk lang uit,beter dan mijn canon versie zelfs
    die van 7 euro ofzo vertrouw ik niet echt.
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Welke niet-canon batterij?

      Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      ik had hier al iemand horen zeggen op BD die een batterij gekocht had van een blanco merk voor 10 euro ofzo,en die batterijen waren barslecht,opladen duurde keilang ofzo of ze ontladen heel snel vooral als ze niet gebruikt worden blijven ze serieus ontladen.Mijn batterijen houden het in ieder geval ongelooflijk lang uit,beter dan mijn canon versie zelfs
      die van 7 euro ofzo vertrouw ik niet echt.
      Ik gebruik zelf al drie jaar spotgoedkope accu's (BP511) in de 20D, en dezelfde gebruik ik ook in de 40D. Die kostten toen maar 5,99 euro bij www.akkuinternational.de .
      Op dit ogenblik werken die nog altijd prima.

      In de G9 gebruik ik de originele accu + een Lenmar (20 euro), en ik merk geen verschil tussen de twee.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Welke niet-canon batterij?

        Ik gebruik buiten mijn originele Canon batterij ook 2 batterijen van Lenmar, aangekocht bij Konijnenberg, en na bijna 2 jaar ben ik hierover nog steeds heel tevreden.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #19
          Re: Welke niet-canon batterij?

          Ergens vorige maand eens in een opwelling 2 extra batterijen gekocht op ebay, geen idee van merk zelfs, wel dat ze 1200mAh zijn, of dat beweren te zijn. 14 euro voor de twee, verzekerd verzonden.

          Was bedoeld als backup, in de tas voor in geval dat, en uiteindelijk werken ze zo goed dat ze alletwee in de grip zitten en ik mijn toestel amper nog oplaad. De betrouwbare originele canon batterij hou ik dan als backup.
          Canon 400D +grip --- Sigma 24-70 f/2.8 --- Canon 18-55 f/3.5-5.6 --- Canon 50 f/1.8 --- Tamron 80-210 f/4.5-5.6 --- Speedlite 580EX II
          Strobist in wording.

          Comment


          • #20
            Re: Welke niet-canon batterij?

            Is deze lenmar baterij oplaadbaar met een canon lader?
            Ik zou namelijk één kopen om als extra te gebruiken voor m'n eos 400D
            Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
            Flickr

            Comment


            • #21
              Re: Welke niet-canon batterij?

              hou er wel rekening mee, dat als je je camera voor reparatie aanbied, er de originele batterijen inzitten, ivm de garantie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Welke niet-canon batterij?

                intussen heb ik een lenmar bijgekocht, werkt perfect, en kan je idd opladen in de canonlader
                Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
                BLOG

                Comment


                • #23
                  Re: Welke niet-canon batterij?

                  Mijn tweede batterij in de batterijgrip van de 350D is ook een Lenmar (DLC2L) en laad ik net als de originele Canon batterij op in de Canon lader.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Welke niet-canon batterij?

                    Ik heb 2 accu's zoals in de link naar aq4u.
                    Over beide ben ik zeer tevreden, met 1 batterij kan je makkelijk +1000 foto's maken.
                    Doen dus zou ik zeggen
                    Meer foto's te zien op http://www.kermisreportages.be

                    Comment

                    Working...
                    X