Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kabel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kabel

    bestaat er zoiets als een kabeltje waarmee ik mijn fototoestel rechtstreeks kan aansluiten op laptop en waarmee ik de foto die ik genomen heb onmiddelijk kan bekijken zonder eerst enkele handelingen te moeten doen
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

  • #2
    Re: kabel

    Je fototoestel (misschien eens preciseren ?) kan zelfs met een videokabel op de tv worden aangesloten zodat je je foto's daarop kan bekijken
    In principe zijn de meeste toestellen ook aansluitbaar met een USB kabel op de PC, maar je moet altijd wel software hebben om ze te downloaden hé. Een PC zonder software is als een auto zonder wielen, die rijdt niet

    Comment


    • #3
      Re: kabel

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Je fototoestel (misschien eens preciseren ?) kan zelfs met een videokabel op de tv worden aangesloten zodat je je foto's daarop kan bekijken
      In principe zijn de meeste toestellen ook aansluitbaar met een USB kabel op de PC, maar je moet altijd wel software hebben om ze te downloaden hé. Een PC zonder software is als een auto zonder wielen, die rijdt niet
      fototoestel= canon 350D.
      www.fotojoel.be
      7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

      Comment


      • #4
        Re: kabel

        Als het originele kabeltje niet bijgeleverd is, dan kan je een kaartlezer gebruiken, die werkt op elke pc.

        Of wil je de foto's meteen bekijken nadat ze gemaakt zijn?
        Dan heb je het kabeltje wel nodig, en moet je ook de originele software installeren.
        (Bij de meeste DSLR's kan je op die manier toch direkt het resultaat bekijken op het "grote" scherm.)
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X