Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens versieren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lens versieren

....................
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 19:00.

Comment

very funny allemaal.
      Ik heb wel net honderden euro's uitgegeven om mn flitser te verlagen, rally moesjes rond de neckstrap en een remus om de klank van de spiegel te tunen.

Ik overweeg om mn sd kaartjes in carbon te kopen voor beter mee te kunnen draaien op de geitencross
      http://www.effieweg.tk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        ok Jan, maar jou staat alles.
        grt,bouk.
        Dat klopt dan ook wel weer Bouk.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
          Als dat zou gelden, dan zou je ook kunnen zeggen dat je slimmer kan zijn als je tevreden bent met je hersenen. Dat is uiteraard een permisse zonder een fundament. Hoe dan ook, betere opnamen kan men maken door veel te oefenen, en heeft niets te maken met 'tevredenheid' over je spullen.
          Nee, want aan je IQ, slimmigheid, of gebrek daaraan, kan je niks doen, aan tevredenheid wel. Je hebt je nicknaam niet gestolen, zie ik.
          Maar goed: als ik een lens had waarmee ik niet tevreden zou zijn, zou ik er ook weinig mee fotograferen. Ik merk telkens ik een nieuwe lens heb, ik weer een pak betere foto's maak, omdat je enthousiast erop uit trekt, veel foto's maakt en weer nieuwe dingen ontdekt. Dus als je tevreden bent met je spul, zal je er ook veel een graag mee werken, en zal je geest waarschijnlijk ook meer open staan voor nieuwe indrukken.
          Da's wel een permissie zonder fundament natuurlijk, maar jij bent begonnen (niet slecht bedoel hé).
          ______
          www.vue.photo

Comment

Wat er op die ee link stond leken me meer custom airbrush schilderingen. Zou ik ook moeten kunnen maar het komt er niet van

Heb mijn kleine compactcamera ook volgeschilderd met nagelak van blauw naa r roze naar geel. Het ding heeft 10x zoom en ik wou niet dat hij er te *capabel* zou uitzien. Ben er wel lekker mee binnengeraakt in het sPortpaleis en heb er 3u a volonté kunnen fotograferen.

En toen ik laatst mijn canon 70-300mm kocht en er voor het eerst mee int openbaar verscheen was ik best opgelucht dat mijn lens niet WIT was want sommige niet-zo-betrouwbare mensen weten wat het waard is met die kleur.

Soms is een kitchy look wel nuttig dus. Niet dat stickers of versiering altijd kitchy is. Soms is het gewoon JOU. So go for it als je dat leuk vindt!
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mingh Bekijk bericht
              very funny allemaal.
              Ik heb wel net honderden euro's uitgegeven om mn flitser te verlagen, rally moesjes rond de neckstrap en een remus om de klank van de spiegel te tunen.

Ik overweeg om mn sd kaartjes in carbon te kopen voor beter mee te kunnen draaien op de geitencross

Ge moogt mij laten weten waar ge da allemaal gekocht hebt. Misschien ga ik dan wel is langs om lachgasbidonneke in mijn lens te steken om mijn AF-snelheid wat te boosten.
              https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht

...lachgasbidonneke in mijn lens...
                .... Work to do! Als je me nodig hebt: ik zit met een lens, een haakse slijper en een hoog stemmetje in mn kelder.
                http://www.effieweg.tk

Comment

Working...
                X