Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens versieren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens versieren

Een tijdje geleden vond ik op pbase een pagina met verschillende lenzen als de 70-200 2.8 VR en de 70-200 f/4L die mensen versierd hadden met speciale stickers. Zo had de zonnekap van de VR lens mooie vlammen en de 70-200 van Canon een roodachtige skin.

Weet iemand waar deze dingen te bestellen zijn?
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Re: Lens versieren

Bedoel je dit?

Het zijn wel geen stickers...

Comment

Nee, dit zijn die camouflage elastiekjes

Comment

Bedoel je deze:

http://www.pbase.com/myd70/lenses

mvg
        Jord

Comment

Over smaken valt niet te twisten natuurlijk, maar dan heb je een fantastisch mooie lens en dan ga je ze vern**ken met wat stickers en (in mijn ogen) belachelijke 'versieringen'.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Lens-tuning
            Niet aan mij besteed in elk geval, ik zie me al in een schuiltentje zitten met zo'n vlammending door de opening
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

kan je er ook een spoiler opzetten, en van die blauwe lichtjes langs onder ?
              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Alles beter dan van die witte toeters. Maar ja, je kan natuurlijk ook gewoon een zwarte versie kopen en dan heb je geen stickers of camouflage hoesjes nodig.
                ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Misschien dat je eens kunt kijken in een winkel voor "feestartikelen".
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    Misschien dat je eens kunt kijken in een winkel voor "feestartikelen".

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Geweldig, vooral die carbon zonnekap.

Die van die 70-200 L kan ik echt nergens meer vinden, maar die stond ook op pbase.

Comment

Een nieuwe rage (uitsluitend voor heren?): "Pimp uw verlengstuk".
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Lens tuning, bwah dat moet kunnen vind ik alhoewel dat ik dat zelf voor geen 100 € zou doen. Neem nu dat je die lens achteraf wil verkopen, dan heb je al tenminste 80 % minder geïnteresseerden juist door die versiering. En als dat waterdecals zijn gaan die er zo af zijn of je moet er een flinke laag vernis opspuiten. persoonlijk vind ik dat 'lens kill'
                          Mvg, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Die 'versierinkjes' vind ik toch een beetje marginaal zenne.. Een beetje Johnnie-achtig... Ga je er één betere foto van trekken?
                            equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                              Die 'versierinkjes' vind ik toch een beetje marginaal zenne.. Een beetje Johnnie-achtig... Ga je er één betere foto van trekken?
                              denk het wel hoor, je maakt nl betere opnamen als je tevreden bent met je spullen.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X