Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-rugzak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto-rugzak

Nee, de kleinere AW100, AW200 en nog andere vormen van Lowepro tassen en zakken. AW300 hebben ze niet.

Comment

Ik zou het echt niet zien zitten om met zo'n gevulde AW200 een hele dag rond te lopen. Zie mijn reply over de AW100

Grootste nadeel aan veel tassen en rugzakken is dat je er wel een 70-200 gemonteerd aan de body in krijgt, maar dat veel mensen niet hun primaire lens is en dat je deze er los bijna niet inkrijgt of op geen makkelijke plaats, of je krijgt er ze wel los in maar dan moet je bij lenswissels heel je tas herorganiseren :s

Comment

Een snelle verwisseling van de lens op je toestel is bij mij toch van groot belang..

Comment

Heb net een upgrade gedaan van löwepro slingshot 300Aw naar löwepro flipside 300 en ik moet zeggen dat je heel wat meer draagcomfort voor dezelfde prijs krijgt! Wel iets minder ruimte maar meer dan genoeg voor een 40 D met 70-200, flits, 50mm, en nog bijvoorbeeld een 17-70 sigma. Ben er uiterst tevreden mee! Als ik veel wil meenemen heb ik een tamrac expedition 7 (groot, lomp en lelijk;maar wel ook ergonomisch comfort).

groeten,
          Kris

oeps had niet gezien dat de topic al van vorig jaar was....
          Last edited by Todosranas; 9 maart 2009, 21:51. Reden: oeps
          Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Working...
          X