Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Is de originele Nikon batterij, is een nu kopen aanbod hij heeft wel maar 2 stuks ter beschikking voor 39,95/stuk.
Volgens de gegevens is deze persoon gevestigd in Antwerpen en is hij een professionele verkoper.
Wellicht kan hij aan meer batterijen geraken.
Is de originele Nikon batterij, is een nu kopen aanbod hij heeft wel maar 2 stuks ter beschikking voor 39,95/stuk.
Volgens de gegevens is deze persoon gevestigd in Antwerpen en is hij een professionele verkoper.
Wellicht kan hij aan meer batterijen geraken.
thx, heb even mailtje gestuurd...
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
So you could get definitely 5 of them?
EN-EL3E for 39.95€ /piece and possible to pick them up myself, paying cash.
Please confirm this info.
I'll get back to you after I got the exact number (I'm trying to organize a buy-in on a photography forum).
Next Wednesday I'm in Antwerp again, so maybe we can arrange something.
Ik dacht dat de (betrouwbare) leverancier vaststond, dat er een "last aanmeldingsdatum" was afgesproken, en dat er een gezamelijke aankoop is georganisserd om de verzendingskosten per batterij te doen zakken.
Blijkt nu dat de zoektocht nog verder gaat, op ebay, naar een "goedkopere" leverancier ? Goedkoper is niet het probleem, maar welke zekerheid hebben we dat het niet om nep gaat ? Ebay versus reguliere (groot-)handelaar ?
Bij Studioxx heb je ze voor 59,95, zelf afgehaald en indien niet tevreden kan je er terug gaan klagen, en je hebt ze voor de zomer.
Freeze the Ocean of Motion !Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Ik dacht dat de (betrouwbare) leverancier vaststond, dat er een "last aanmeldingsdatum" was afgesproken, en dat er een gezamelijke aankoop is georganisserd om de verzendingskosten per batterij te doen zakken.
Blijkt nu dat de zoektocht nog verder gaat, op ebay, naar een "goedkopere" leverancier ? Goedkoper is niet het probleem, maar welke zekerheid hebben we dat het niet om nep gaat ? Ebay versus reguliere (groot-)handelaar ?
Bij Studioxx heb je ze voor 59,95, zelf afgehaald en indien niet tevreden kan je er terug gaan klagen, en je hebt ze voor de zomer.
Ja, ik ben het ermee eens dat het niet de bedeoling is om het onderste uit de kan te gaan halen. De tweede verkoper kan wellicht een bijkomende zekerheid bieden aangezien hij persoonlijk te benaderen is. Maar we moeten nu toch ook niet gaan zeuren over 1 euro. Laat ons dan de knoop doorhakken.
Ja, ik ben het ermee eens dat het niet de bedeoling is om het onderste uit de kan te gaan halen. De tweede verkoper kan wellicht een bijkomende zekerheid bieden aangezien hij persoonlijk te benaderen is. Maar we moeten nu toch ook niet gaan zeuren over 1 euro. Laat ons dan de knoop doorhakken.
Groetjes,
Pol.
Bij die 2de koper hoeven geen verzendingskosten betaald worden.
En zoals je zegt is die persoonlijk te benaderen.
Kijk, mij is het om het even.
1ste met verzending
2de in Antwerpen
3de helemaal niks
Laat maar iets weten.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Ik wil nog steeds eentje voor mijne D300 maar hoe zit het ondertussen?
Geraakt die batterij bij mijn thuis zonder meerkost? Kan eerlijk gezegd niet meer volgen!
Misschien eens de knoop doorhakken, neem gewoon die met momenteel de beste voorwaarden en prijs, lijkt me toch niet zo heel moeilijk
Comment