Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

    En wat is de uiteindelijke prijs.
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #32
      Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

      Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
      En wat is de uiteindelijke prijs.
      Ik wacht nog op reactie van Pol.


      Weet niet 100% zeker wat er nu van prijs is afgesproken, nog even geduld dus.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #33
        Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

        Hallo,
        Kijk ook eens hier:

        Is de originele Nikon batterij, is een nu kopen aanbod hij heeft wel maar 2 stuks ter beschikking voor 39,95/stuk.
        Volgens de gegevens is deze persoon gevestigd in Antwerpen en is hij een professionele verkoper.
        Wellicht kan hij aan meer batterijen geraken.
        Groetjes
        Valere

        Comment


        • #34
          Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

          Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht
          Hallo,
          Kijk ook eens hier:

          Is de originele Nikon batterij, is een nu kopen aanbod hij heeft wel maar 2 stuks ter beschikking voor 39,95/stuk.
          Volgens de gegevens is deze persoon gevestigd in Antwerpen en is hij een professionele verkoper.
          Wellicht kan hij aan meer batterijen geraken.
          thx, heb even mailtje gestuurd...
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #35
            Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

            OK Its confirmed.

            See You.
            <e-mail>
            Ok,

            So you could get definitely 5 of them?
            EN-EL3E for 39.95€ /piece and possible to pick them up myself, paying cash.
            Please confirm this info.

            I'll get back to you after I got the exact number (I'm trying to organize a buy-in on a photography forum).
            Next Wednesday I'm in Antwerp again, so maybe we can arrange something.

            Regards,
            Steven


            From: bibi weiss <e-mail>
            Sent: donderdag 28 februari 2008 23:36
            <e-mail>

            Subject: Re: U hebt een vraag ontvangen over uw object, *Nieuwe*Originele Nikon accu Batterij EN-EL3E ENEL3E

            Brand new!!!!!

            Yes you can pick that in my office in the belgielei 2018 antwerp.

            Please let me know when you want to come?

            Tahnks
            <e-mail>
            Hi,

            It's rather difficult to call right now for me.

            What are the shipping costs towards Belgium for 5 batteries?
            I see in your ad that the object location is Antwerp, can I pick them up in Antwerp?

            Those batteries are brand new I suppose?

            Regards,
            Steven
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #36
              Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

              Ziet er blijkbaar goed uit !
              Laat maar weten hoe en wanneer je de betaling wil.

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #37
                Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                Nu reeds voor 38,90 EUR
                Jan Akkermans
                (BD1097BE)
                Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                Comment


                • #38
                  Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                  Ik begrijp het allemaal niet zo goed meer ?

                  Ik dacht dat de (betrouwbare) leverancier vaststond, dat er een "last aanmeldingsdatum" was afgesproken, en dat er een gezamelijke aankoop is georganisserd om de verzendingskosten per batterij te doen zakken.

                  Blijkt nu dat de zoektocht nog verder gaat, op ebay, naar een "goedkopere" leverancier ? Goedkoper is niet het probleem, maar welke zekerheid hebben we dat het niet om nep gaat ? Ebay versus reguliere (groot-)handelaar ?

                  Bij Studioxx heb je ze voor 59,95, zelf afgehaald en indien niet tevreden kan je er terug gaan klagen, en je hebt ze voor de zomer.
                  Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                  Comment


                  • #39
                    Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                    Ik begrijp het allemaal niet zo goed meer ?

                    Ik dacht dat de (betrouwbare) leverancier vaststond, dat er een "last aanmeldingsdatum" was afgesproken, en dat er een gezamelijke aankoop is georganisserd om de verzendingskosten per batterij te doen zakken.

                    Blijkt nu dat de zoektocht nog verder gaat, op ebay, naar een "goedkopere" leverancier ? Goedkoper is niet het probleem, maar welke zekerheid hebben we dat het niet om nep gaat ? Ebay versus reguliere (groot-)handelaar ?

                    Bij Studioxx heb je ze voor 59,95, zelf afgehaald en indien niet tevreden kan je er terug gaan klagen, en je hebt ze voor de zomer.
                    Ja, ik ben het ermee eens dat het niet de bedeoling is om het onderste uit de kan te gaan halen. De tweede verkoper kan wellicht een bijkomende zekerheid bieden aangezien hij persoonlijk te benaderen is. Maar we moeten nu toch ook niet gaan zeuren over 1 euro. Laat ons dan de knoop doorhakken.

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #40
                      Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                      Pol, de prijzen van 39,95 EUR en 38,90 EUR zijn van dezelfde "Antwerpse" verkoper op op E-bay waar Destn mee gemaild heeft.

                      Bij www.geheugenkaart.be kan je ze hebben voor 45,00 EUR, ook eventueel zelf af te halen in Putte (bij Mechelen) of in Keerbergen.
                      Jan Akkermans
                      (BD1097BE)
                      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                      Comment


                      • #41
                        Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Ja, ik ben het ermee eens dat het niet de bedeoling is om het onderste uit de kan te gaan halen. De tweede verkoper kan wellicht een bijkomende zekerheid bieden aangezien hij persoonlijk te benaderen is. Maar we moeten nu toch ook niet gaan zeuren over 1 euro. Laat ons dan de knoop doorhakken.

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Bij die 2de koper hoeven geen verzendingskosten betaald worden.

                        En zoals je zegt is die persoonlijk te benaderen.

                        Kijk, mij is het om het even.

                        1ste met verzending
                        2de in Antwerpen
                        3de helemaal niks


                        Laat maar iets weten.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #42
                          Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                          Ik wil nog steeds eentje voor mijne D300 maar hoe zit het ondertussen?
                          Geraakt die batterij bij mijn thuis zonder meerkost? Kan eerlijk gezegd niet meer volgen!
                          Misschien eens de knoop doorhakken, neem gewoon die met momenteel de beste voorwaarden en prijs, lijkt me toch niet zo heel moeilijk
                          StijnDeGrauwe.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                            Mij voorkeur gaat uit naar degene waar ik die zelf kan ophalen.

                            Anders wordt alles verzonden en dan moet ik terug een plaatsje in mijn agenda vinden om het pakketje bij de post te gaan oppikken.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #44
                              Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                              Deze Nikon akku"s zijn hier in de provicie Antwerpen overal verkrijgbaar.

                              En de going prijs voor een orginele Nikon akku EN-EL3e ligt rond de 45,- Euro
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • #45
                                Re: Interessepeiling aankoopactie EN-EL3E

                                Wel Otto, je kan hier een leuke deal doen, er is dus best wel intresse voor +/- 5 batterijen.
                                Misschien kan jij ze ons ook aanbieden voor 39€
                                StijnDeGrauwe.be

                                Comment

                                Working...
                                X