Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke externe flitser? sterkte/merk/oplaadtijd ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke externe flitser? sterkte/merk/oplaadtijd ?

    Ik heb weeral wat bijgeleerd. Staat er nergens een draadje over flitsfotografie en hoe het allemaal werkt?

    Comment


    • #17
      Re: Welke externe flitser? sterkte/merk/oplaadtijd ?

      als je goed engels kan, heb ik hier een PDF "Flash Photography with Canon EOS Cameras" die ik gerust wil doormailen... Daar staat ook een massa info in die echt relevant is voor u gezien je met Canon werkt.

      Ik moet hem voor mezelf nog eens afdrukken want heb er nog geen tijd voor gehad om deze door te nemen.

      Ikzelf heb direct doorgespaard voor de 580EX maar voor wat ik de flits nu gebruikt heb, had ik toen even goed de 430EX kunnen kopen.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #18
        Re: Welke externe flitser? sterkte/merk/oplaadtijd ?

        als eens gekeken naar een SIGMA 500 super.
        deze heeft een richtgetal van 50 en is voor diverse camera"s te verkrijgen.
        ik heb er een voor mijn Nikon (D50) en mijn vader heeft dezelfde flitser voor zijn Canon (350D) werkt perfect en het scheelt in de beurs een hoop centjes.
        ik heb er 239 euro voor betaald (konijnenberg) flitser werkt op 4 x AA baterijen en wordt geleverd inclusief een opberg tasje en een voetje om hem draadloos te gebruiken.

        groetjes

        Comment


        • #19
          Re: Welke externe flitser? sterkte/merk/oplaadtijd ?

          ik heb eens even gekeken er die is blijkbaar niet slecht

          iemand die mening heeft voor of tegen één van beide?
          waarom ik wel/niet canon/sigma zou kopen...

          grtz
          Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
          BLOG

          Comment

          Working...
          X