Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grip voor Canon 20D : wat met de niet-Canon aanbiedingen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grip voor Canon 20D : wat met de niet-Canon aanbiedingen?

Ik ben aan het uitkijken voor een grip voor mijn Canon 20D, vooral omdat ik toch heel vaak verticaal fotografeer én ik meer grip wel kan appreciëren (vrij grote handen).

De officiële Canon-grip vind ik nogal duur én is 2e hands quasi niet te vinden. Daarom ben ik eens op oa Ebay gaan kijken naar alternatieven. Eigenlijk zijn er héél wat grips te vinden voor een pak minder geld.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn die eigenlijk te vertrouwen? Heb voor alle duidelijkheid 2 links meegepost met voorbeelden die te vinden zijn via Ebay.

Last edited by lapino; 3 februari 2008, 17:48.
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Re: Grip voor Canon 20D : wat met de niet-Canon aanbiedingen?

Zeker niets mis mee als je de prijskwaliteit in ogenschouw neemt. Ik heb zelf een 400D met een originele grip en een 5D met een niet-originele grip. Die laatste kostte me een derde van de originele prijs. Als ik heel eerlijk ben, draait het wieltje van mijn originele net iets vlotter en zit de grip net iets strakker (let wel het verschil is heel miniem), maar de prijs doet je dat snel vergeten.

Als je niet via Ebay wil zijn de permanente inkoopacties op EOSDIGITAAL.NL wel een goede keuze. Betrouwbaar en snelle levering zonder extra importtaxen.

Comment

Heb je ergens link van waar jij jouw grip kocht?
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

gewoon via www.eosdigitaal.nl.

maar ik stuur je wel even een pb'tje met de link.

Comment

Working...
        X