Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson P2000

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Epson P2000

Ik heb al de vroegere ervaringen gelezen van sommigen hier met dit apparaat.

Maar ik vroeg mij af nu dat dit apparaat al enkele jaren op de markt is wat de mensen die er 1 hebben er nu nog van vinden?

En of zij ervaring hebben met het afspelen van de foto's via de epson op TV. Of gewoon als viewer om als soort van fotoalbum te gebruiken.

Het is dat ik dit toestel goedkoop en toch nieuw kan kopen. Maar ik heb het niet echt nodig want ik heb al een image tank en eigenlijk toch genoeg geheugen. Maar als handig toestel om sommige foto's te tonen en eventueel op TV te tonen bij vrienden enz dat zou voor mij handig kunnen zijn. En dan misschien wel zijn prijs waard.

Re: Epson P2000

Ik heb er eentje. Werkt prima als viewer maar een laptop is toch veel handiger. Je zal er van verbaasd zijn hoe weinig je het echter zal gebruiken als viewer, daarvoor is de gebruiksvriendelijkheid iets te beperkt. Zo is er vb weinig of geen mogelijkheid tot sorteren. Bij mij zit het in mijn fotokoffer voor opslag in nood (ik heb 10GB in mij toestel zitten). Een Apple iPod Touch heeft natuurlijk nog veel minder capaciteit maar wél een ietsje handigere user interface .

Comment

Re: Epson P2000

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Ik heb er eentje. Werkt prima als viewer maar een laptop is toch veel handiger. Je zal er van verbaasd zijn hoe weinig je het echter zal gebruiken als viewer, daarvoor is de gebruiksvriendelijkheid iets te beperkt. Zo is er vb weinig of geen mogelijkheid tot sorteren. Bij mij zit het in mijn fotokoffer voor opslag in nood (ik heb 10GB in mij toestel zitten). Een Apple iPod Touch heeft natuurlijk nog veel minder capaciteit maar wél een ietsje handigere user interface .
      Bedankt voor je reply HVR.

Voor de prijs dat ik dit waarschijnlijk kan kopen <100€ koop je natuurlijk nog geen laptop. Maar eigenlijk zeg je me ook dat het toch niet echt ideaal is voor war ik ermee wil doen. Misschien toch beter een laptop. Eigenlijk kan ik dat ook hebben voor niet zoveel geld meer. Maar tja dan ben ik weer niet tevreden met de goedkope modellen en dat jaagt de prijs weer de hoogte in.

De ipod touch is heel blits vind ik maar in de praktijk niet erg handig en je moet hem cracken alvorens hij zijn geld waard begint te zijn. Maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.

Comment

Working...
      X