Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Accessoires D80.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Accessoires D80.

    Beste forumleden,

    om te beginnen: Beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Morgen ga ik (samen met 'squid', een ander forumlid) richting Konijnenberg, Turnhout.
    Voor ons is dit een tripje van bijna een uur, dus een hele uitstap.
    We hebben beiden enkele maanden geleden een DSLR gekocht.
    Ik heb een Nikon D80 (met 18-135mm kitlens), en ik ben daar enorm tevreden over.

    Eén van de toebehoren die ik toch al zeker mis, is een statief.
    'k Heb even gezocht op dit forum, en het besluit is vooral dat ik niet al te goedkoop mag gaan.
    Toch vraag ik het volgende nog liever even: Raden jullie me een bepaald merk aan?

    Verder zou ik nog willen kijken voor een flitser (Speedlight SB600?).

    Zijn er verder nog belangrijke accessoires waar een beginnende fanatiekeling nog niet aan gedacht zou hebben?

    In ieder geval, bedankt voor de reacties alvast, en nog een prettige avond.

    Met vriendelijke groet,
    Tom.
    | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

  • #2
    Re: Accessoires D80.

    Als je macro fotografeert of hdr wil proberen of lange sluitertijden wil, koop dan een draadloos afstandsbedieninkje (met natuurlijk een statief).


    Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

    Comment


    • #3
      Re: Accessoires D80.

      Ik zou de MB80 kopen
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Accessoires D80.

        Al je geld bij elkaar pakken en een lens kopen...........een goeie dan he

        Toch een statief ?.....Manfrotto
        Nikon spul

        Comment


        • #5
          Re: Accessoires D80.

          Bedankt voor de reacties.

          'k Heb een Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop gekocht.

          Gisterenavond ben ik buiten gegaan, en heb ik foto's getrokken in het donker zonder flits.
          Dankzij m'n statief heb ik nu geen bewogen foto's, wat ik dus werkelijk fantastisch vind!
          Een nieuwe wereld is voor mij open gegaan.

          Binnenkort zal ik enkele foto's posten.
          'k Heb een geniaal foto-idee, maar 't is nog niet tot uitvoering gekomen.
          | Nikon D80 || Nikon AF-S 18-135mm DX || B+W UV Filter (67 E) || Sandisk SD 2048MB Ultra II || Manfrotto 055XDB statief + 804RC2 kop || Lowepro TLZ tas |

          Comment

          Working...
          X