Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paraplu aan een statief+flits bevestigen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paraplu aan een statief+flits bevestigen.

    Ik zit met een klein dom vraagje, maar ik kom er niet aan uit.
    Ik heb een Falcon Eyes GN-300 flitsset, maar wil er nu een paraplu bij en zo. Ik weet alleen niet hoe ik die paraplu er moet aan bevestigen. Ik heb al een paar onderdelen gevonden die daarvoor dienen, maar ik weet niet waar de flits zelf dan nog moet (is presies geen plaats meer voor).

    voorbeeldjes:



    wie kan mij dit eens uitleggen.
    bedankt.

  • #2
    Re: Paraplu aan een statief+flits bevestigen.

    Hallo
    Zie hier eens: http://www.fotoshopaalten.nl/product...8620d21899aee6 ik denk dat het dit is wat je nodig hebt.

    Comment


    • #3
      Re: Paraplu aan een statief+flits bevestigen.

      Bij studioflitsers heb je geen hulpstukken nodig om een paraplu te bevestigen.
      Kijk eens onderaan de flitser (voet) daar zul je zien dat er ofwel een klem is in de voet, ofwel een rond buisje aan de zijkant van de voet, ofwel bij sommige flitsers (elinchrom) kun je de paraplu door de flitser (net onder de flitsbuis) steken.

      Die hulpstukken zijn enkel om een plu met een speedlight te gebruiken

      Hier een foto van een GN300AD en daar zie in in de reflector een gat, daar gaat de plu door en door een ronde buisje onderaan de flitser (voet)
      Last edited by zunoel; 6 januari 2008, 17:24.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Paraplu aan een statief+flits bevestigen.

        Ha ja ! ik ben de flitsen nog es goed gaan bekijken en nu zie ik de plooien in het metaal waar de paraplu in kan !
        Ik zei al dat het een domme vraag ging zijn

        Bedankt !

        Comment

        Working...
        X