Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
deze plaats je tussen camera en objectief om de kortste
scherpstelafstand te verkleinen, dus dichter bij je onderwerp te
komen en bijgevolg een grotere vergrotingsmaatstaf te bekomen.
ze worden hoofdzakelijk gebruikt voor macrofotografie.
wat mm zegt klopt, maar vergeet niet dat als je zo'n extension tube tussen je lens en toestel steekt, dat je dan je focus op oneindig verliest... dit wil dus zeggen dat je er geen normale foto's mee kan nemen. Enkel foto's van heel dichtbij...
Bedankt voor jullie uitleg allemaal.
Nog een vraagje heb me net de 70-300mm is aangeschaft ben zeer tevereden over de lens enkel zou ik graag willen weten of er mogelijkheid is om een extender te gebruiken om wat meer range te kunnen krijgen.
Bedankt voor jullie uitleg allemaal.
Nog een vraagje heb me net de 70-300mm is aangeschaft ben zeer tevereden over de lens enkel zou ik graag willen weten of er mogelijkheid is om een extender te gebruiken om wat meer range te kunnen krijgen.
dat zal ondoenbaar zijn op die lens.
extenders zijn gemaakt voor lichtsterke prime (vast brandpunt) lenzen of topkwaliteit lichtsterke zoomlenzen. op een 70-300 kan je het gebruik van een extender vergeten
Comment