Heeft iemand ervaring met deze trigger op een 430ex of andere canon flash. Ik wil zeker zijn dat deze compatible is.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cactus V2 op 430ex
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Cactus V2 op 430ex
ik gebruik dit op 430ex en met succes.
Werkt prima, niet elke keer reageert de flits, maar voor die prijs durf ik niet klagen..
grtz
Comment
-
-
Vorige week is het pakketje V2s aangekomen zonder dat ik invoerrechten moest betalen. Misschien is de waarde hiervan gewoon te laag?
Heb wel heel lang moeten wachten...na 5 weken had ik nog niets aangekregen.
Men heeft het pakket dan opnieuw opgestuurd en deze keer na 5 dagen in de bus.
Comment
-
-
zoals hierboven gezegd, werkt perfect op de 430,
zelfs tot op 15m afstand getest.
Qua verzending ging dat heel vlug, ongeveer 8 dagen na de bestelling & betaling was het pakketje thuis geleverd.
Als er op de verzendbon "gift" staat én er zit geen factuur in het pakket, ga je normaliteer geen problemen hebben.
Mijn pakketje was wel open gemaakt (waarschijnlijk door de douane ter controle), maar alles was ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalle Bekijk berichtzoals hierboven gezegd, werkt perfect op de 430,
zelfs tot op 15m afstand getest.
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
lol
'k ging nog even wachten met het toepassen van de antenne mod,
heb je de DIY van Strobist gevolgd?
En zo te zien een wifi antenne er op geplaatst?
'k denk dat k binnenkort nog een setje zal bestellen... kan k de antennemod ook ff proberen op de backup ontvanger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalle Bekijk berichtl
heb je de DIY van Strobist gevolgd?
En zo te zien een wifi antenne er op geplaatst?
super resultaat, zelfs zonder de antenne gaat ie al verder, vermits de connector al een stuk antenne speelt...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
-
Opgepast met die antenne-mod, dit zou de radiofrequentie zichtbaar kunnen maken op je foto.
Ondertaande link voor meer info:
http://flickr.com/groups/strobist/di...7603230295239/
Comment
-
Is vandaag binnen. (levering was binnen de 5 dagen, wie doet beter? ) Nu nog tijd vinden om te testen...
Comment
Comment