Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarin bergen jullie 120mm rolfilm op?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waarin bergen jullie 120mm rolfilm op?

Ik bedoel dan vooral als je filmpje vol is.
    Ze komen in zo een plastiekje, maar helaas niet in een potje zoals de 35mm film...
    Heeft er mss iemand nog iets liggen om 120mm rolfilm in op te bergen? Wil ze als ze vol zijn toch graag wat donker bewaren.
    Ik weet dat Hama een soort potje heeft/had waar er 2 in passen aar kan die nergens vinden.
    StijnDeGrauwe.be

Re: Waarin bergen jullie 120mm rolfilm op?

Ik heb hier nog een Speciaal doosje (Hama film-Safe X) alsook een speciale donkere zak ook van Hama en speciaal X-Rays beschermend, deze kan je voor mijn part gratis krijgen, maar hoe deze in Genk geraken is jou probleem

Comment

Na belichting gewoon in een stuk zilverpapier draaien, dus gewoon aluminiumfolie van uit de keuken.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Ik heb hier nog een Speciaal doosje (Hama film-Safe X) alsook een speciale donkere zak ook van Hama en speciaal X-Rays beschermend, deze kan je voor mijn part gratis krijgen, maar hoe deze in Genk geraken is jou probleem
        Wel, alvast heel erg bedankt!
        Euhm, hooglede is +/- 2u van hier
        Nu euhm, ik wil natuurlijk wel de verzendkosten op mij nemen, dat komt denk ik nog goedkoper uit dan er zelf om komen
        Volgens mij past dat wel in zo een grote witte enveloppe?
        De tarieven bij de post:
        http://www.post.be/site/nl/letters/n...ffs/index.html

Indien je dit wil doen? Dan pm je je bankgegevens even door en ik mijn adres, dan stort ik zodra je het bedrag weet het bedrag op je rekening.
        Alvast bedankt!
        StijnDeGrauwe.be

Comment

Ik moet zeggen dat ik die gewoon in een ongebruikt compartimentje van mijn tas steek. Hoogstens terug in de doos bij de ongebruikte. Maar wel binnen een dag of 2 bij de fotograaf voor ontwikkeling.

Comment

Working...
          X