Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer bij Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Printer bij Aldi

Hallo allemaal.

Ik ben een amateur-fotograaf en op zoek naar een nieuw printertje waar ik desgewenst ook aardige foto's op kan afdrukken.

Nu zie ik dat bij de Aldi volgende week een Pixma MP510 in de aanbieding is. Aangezien ik zelf een Canon 400D heb met PictBridge functie lijkt me dit wel iets.

Weten jullie of dit een beetje een goede koop is. Ik druk vooral 10x15 af. Groter formaat zou wel leuk zijn, maar ik ben niet zeker of deze printer dat kan. Anders moet ik die laten afdrukken.

Tips of suggesties?

Re: Printer bij Aldi

En hier voor een nog lagere prijs

Comment

Met die printer kan je foto's tot A4-formaat randloos printen.

De prijs bij den Aldi is blijkbaar niet zo heel laag.

De foto's rechtstreeks vanuit de camera afdrukken ik eigenlijk niet zo'n goed idee. Als je ze eerst op pc zet, dan heb je veel meer mogelijkheden om ze te bewerken voor je ze afdrukt.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Het is natuurlijk de vraag of er iets fatsoenlijks uit dat printerke komt
        ... anders is het weggegooid geld.

Grt,
        JanMetDePet
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Iemand al ervaring mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
            En hier voor een nog lagere prijs
            Met verzendkosten dus ongeveer evenveel als de Aldi
            Groetjes Steco

Comment

is zeker en vast een goeie printer!
              voor zowel 10-15 / 13-18/ als A4!

Comment

Op zich een goede printer en zeker qua scherpte stukken beter dan de HP printertjes, maar er is een maar: aangezien de configuratie van de patronen PGI-5B, CLI-8 C/M/Y is betekent dit dat er geen CLI-8 zwart aanwezig is, nodig voor het printen in de CMYK-modus.